reklama
| Login: | sabrinka |
| Płeć: | Kobieta |
| Zarejestrowany: | 20.11.2007r. |
| Ost. logowanie: | 13.09.2013, 21:46 |
| Punkty: | 578 |
| Wiek | 37 |
| Status | offline |
| Opis |
| Treść komentarza: | 9. Idziemy w gore, do pomieszczenia, gdzie byl klucz w koszu na smieci. I teraz tym kluczykiem nowo zdobytym otwieramy szuflade w biurku. Mamy konsole. 10. Konsole instalujemy w pokoju, gdzie jest magnetofon. Podlaczamy ja tam, gzdie ta plansza z czerwona lampka. 11. Kod do konsoli to: 2285 (jest na scianie po prawo, zaraz jak sie wejdzie na gore). Ogladamy widoczek. 12. Schodzimy na dol, do kuchni. Klikamy na butle z gazem kluczem i przykladamy zapalki. Jak krata zrobi sie czerwona, to wylaczamy butle i zabieramy kawalek tego podgrzanego metalu. 13. Idziemy na gore do pomieszczenia ze skafandrem za szyba. Kod: 7619e. Zakladamy skafander, latamy plastrem maske i ja zakladamy. Wychodzimy. 14. Idziemy prosto do drzwi, otwieramy klamka, wchodzimy dalej. Montujemy metal z prawej strony drzwi i pociagamy. Wychodzimy. KONIEC ! |
| Treść komentarza: | 1. Z lazienki po lewo bierzemy z apteczki (za wanna) plaster, a z polek paste do zebow i plyn toksyczny. Wracamy. 2. Z pomieszczenia po prawo bierzemy z kartonu (z lewej strony) pokretlo. Ze skrzynki na wprost klucz. Wychodzimy. 3. Idziemy na gore. Nastepnie w lewo. Zza kabli bierzemy zapalki. 4. Znow w lewo i z kosza bierzemy tasme, ktora wkladamy do magnetofonu szpulowego. Na scianie mamy pomoc. Wychodzimy. 5. Z pomieszczenia z kolorowymi kablami idziemy w prawo. Z kosza zabieramy klucz. Wracamy na dol (do miejsca gdzie zaczynalismy gre). 6. Idziemy do pomieszczenia na wprost. Otwieramy szafke kluczem i mamy lancuch. Wracamy. 7. Schodzimy w dol. Montujemy pokretlo pod tym duzym i lancuch do roweru. Mamy prad. W pomieszczeniu na gorze, gdzie magnetofon pali sie czerwone swiatlo, a musi byc zielone (taka jest wskazowka na scianie). 8. Na pierwszym poziomie, w szafce na korytarzu po prawej stronie mamy klucz. Na klodke od tej szafki wyciskamy paste i polewamy plynem. I szafka sie otworzy. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Wspaniała gra przygodowa, w której musisz wydostać się z tajemniczego miejsca. Zbierając odpowiednie przedmioty i dopasowując je w różne miejsca rozwiążesz zagadkę. Sterowanie za pomocą myszki. |
| Treść komentarza: | He he... napisałam CAŁA instrukcje a nadal są wątpliwości ! No cóż... w życiu od czasu do czasu trzeba pomyśleć ![]() |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Jest kilka spraw, o których musisz wiedzieć! Gra w polskiej wersji językowej. |
| Treść komentarza: | 17. Potem idziemy NA ZEWNĄTRZ: układamy monety według rysunku z wyjątkiem pozycji królowej i króla (zamieniamy ich miejscami) pojawia się dół w miejscu posągu królika. Wskakujemy i KONIEC. |
| Treść komentarza: | 12. Idziemy do ŁAZIENKI - zabieramy strzałę . W 13. wracamy do KUCHNI i wyjmujemy strzałą klucz ze zlewu. Kluczem od ASI otwieramy JADALNIĘ (drzwi na wprost kuchni): zabieramy kieliszek, monete i nóż. Nożem rozpruwamy środkowy taboret w dużym pomieszczeniu. Mamy monetę. 14. W KUCHNI napełniamy kieliszek wodą z garnka na piecu. Kluczem z odpływu otwieramy drzwi do pokoju z FORTEPIANEM (drzwi pierwsze po lewej w holu) : zabieramy 2 kawałki papieru sklejone ze sobą, monetę i otwieramy tajemne drzwi (musimy zagrać na fortepianie: używamy kieliszka z wodą na fortepianie i klikamy klawisze: 2razy piąty od lewej, 1 raz szósty od lewej i 2 razy kieliszek z wodą) 15. Z TAJEMNICZEGO pokoju zabieramy monete i lampę oliwną. 16. idziemy do KUCHNI o pieca dajemy oliwy z lampy i podpalamy zapalniczką, nad parą z garnka rozklejamy 2 kartki znalezione wcześniej. Idziemy do POKOJU Z FORTEPIANEM i na zegarze ustawiamy godzinę 2:15 . |
| Treść komentarza: | 6. W KUCHNI: używamy na drzwiach z prawej strony klucza zardzewiałego i jesteśmy na dworze. 7. NA ZEWNĄTRZ: w piasku kopiemy dół łyżeczką - mamy monete. Zakopujemy gruszkę i sterydy. Wchodzimy na chwilkę do kuchni i znów wracamy na dwór. Z drzewa zrywamy zmutowaną gruszkę i rąbiemy siekierką to drzewko. 8. SYPIALNIA: małym kluczykiem otwieramy szafkę i mamy klocek (sześcian) klocki w pudełku układamy (zamiast koła dajemy pomarańcz) i dostajemy rysunek z ułożeniem postaci (monet) 9. Wracamy do KUCHNI: drewno z pociętego drzewa wkładamy do pieca. Zmutowaną gruszkę malujemy czerwoną farbą. 10. Wychodzimy na ZEWNĽTRZ: jabłko kładziemy posągowi - chłopczykowi na głowie. Ścianę (ten taki szary kawałek na ścianie) obmywamy napojem z puszki i trzemy szczoteczką mamy miejsce do ułożenia monet (jeszcze ich nie układamy bo nie mamy wszystkich monet). 11. Idziemy do SYPIALNI - rozmawiamy z Asią i dostajemy od niej kluczyk. |
| Treść komentarza: | 1. SYPIALNIA: w szafie klocek, przy trupie moneta i KLUCZ (z sypialni), w pudełku z zabawkami butelka z kluczem w środku. Otwieramy drzwi ze sypialni (jesteśmy w holu) . 2. Idziemy do dużego pokoju - otwieramy butelkę z kluczem w środku na ściennym otwieraczem do butelek (jest nad blatem-małe czarne ), w kwiatku jest moneta a pod blatem korkociąg. 3. KUCHNIA: bierzemy pomarańcze i gruszkę ze stolika, puszkę z napojem z lodówki. W szafce mamy łyżeczke i monete. Na zamkniętych drzwiach bez klamki używamy korkociągu. Wchodzimy do tego pomieszczenia – bierzemy klucz, siekiera, szpikulec do lodu (mamy również na podłodze czerowną farbę). Szpikulec brudzimy w pyle węglowym koło zlewu w kuchni i używamy go na kartkach znajdujących się w dużym pokoju na blacie, mamy rysunek. 4. ŁAZIENKA : bierzemy szczoteczkę ze zlewu w szafce sterydy i monete. Z wanny klocek. 5. BIBLIOTEKA : bierzemy kartki i moneta która jest na kanapie. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Gra Burger Restaurant powraca! Trzy nowe restauracje, nowi klienci i nowe potrawy! Przygotuj mleczne koktajle, hamburgery, frytki i rozkręć swoją restaurację! Instrukcja: - Klikaj na urządzenia i składniki, aby przygotować zamówienie. - Obsłuż klientów, zanim się zdenerwują, i zarabiaj pieniądze. - Wykonaj plan na każdy dzień, aby ukończyć poziom. - Pomyliłeś się? Kliknij na ikonkę kosza, aby wyrzucić przedmiot. - Śledź zamówienia na srebrnej tacy, aby rozpocząć w porę realizację nowego zamówienia. |