reklama
Giercownia - Gry Online

Trapped Part 2 The Dark

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 177 812
Rozmiar gry: 1,52 MB
Użytkowników lubiących grę: 98
Ocena: 3,73
Łącznie głosów: 216

Gra dodana przez:

HICIOR! Jest kilka spraw, o których musisz wiedzieć!
Gra w polskiej wersji językowej.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.239.3.*

Komentarze (197)

avatar mexi
mexi 22.12.2011, godz. 13.37 odpowiedz
0
-1
14. dodajemy wodę do naszego kleju i nabieramy go do butelki po glicerynie. 15. znowu idziemy do pokoju z zamurowanymi drzwiami. 16. smarujemy klejem pręt, doczepiamy deskę i drzwi zostają zniszczone 17. wchodzimy do pokoju najpierw zaczepia nas aska wychodzimy i znowu wchodzimy 18. zabieramy kryształ na nim jest szyfr do zamka znajdującego sie w nowym pomieszczeniu wracamy z kryształem do lustra stawiamy go przed szkłem pow. i na ścianie odczytujemy kod zawsze jest inny nie ma tam cyfr wypisanych wpadnijcie na to sami jak dojść do tego kodu (ew. macie kilka stron wcześniej instrukcję mojego autorstwa), 19. wracamy do nowego pokoju wpisujemy szyfr na drzwiach i wchodzimy do białego pomieszczenia wychodzimy z niego i znowu wchodzimy ale teraz jest ono puste 20. wchodzimy po drabinkach do góry jesteśmy w czerwonym pokoju zamykamy klapę od piwnicy i klikamy na białą kartkę bierzemy klucz otwieramy drzwi CDN
avatar koteczka61
koteczka61 07.04.2011, godz. 09.19 odpowiedz
-1
14. dodajemy wodę do naszego kleju i nabieramy go do butelki po glicerynie. 15. znowu idziemy do pokoju z zamurowanymi drzwiami. 16. smarujemy klejem pręt, doczepiamy deskę i drzwi zostają zniszczone 17. wchodzimy do pokoju najpierw zaczepia nas aska wychodzimy i znowu wchodzimy 18. zabieramy kryształ na nim jest szyfr do zamka znajdującego sie w nowym pomieszczeniu wracamy z kryształem do lustra stawiamy go przed szkłem pow. i na ścianie odczytujemy kod zawsze jest inny nie ma tam cyfr wypisanych wpadnijcie na to sami jak dojść do tego kodu (ew. macie kilka stron wcześniej instrukcję mojego autorstwa), 19. wracamy do nowego pokoju wpisujemy szyfr na drzwiach i wchodzimy do białego pomieszczenia wychodzimy z niego i znowu wchodzimy ale teraz jest ono puste 20. wchodzimy po drabinkach do góry jesteśmy w czerwonym pokoju zamykamy klapę od piwnicy i klikamy na białą kartkę bierzemy klucz otwieramy drzwi CDN
avatar koteczka61
koteczka61 07.04.2011, godz. 09.08 odpowiedz
-1
7. przestawiamy lustro, tak, żeby stało naprzeciw tego podłużnego stołu (klikacie lustrem na mały stolik) 8. patrzymy w lustro, facet widzi pręt, klikamy na blat ~ mamy pręt 9. jak się przyjrzeć to w ścianie między stolikami, mamy taki kwadracik w innym kolorze, klikamy na niego nożem, mamy magnes 9. teraz znowu przestawiamy lustro tak jak było (sory, że komplikuje 10. stawiamy na małym stoliku, na który lustro odbija promienie, szkło powiększające. 11. idziemy do pokoju z zamurowanymi drzwiami - wsadzamy pręt w młyn, działamy magnesem na tą blaszkę obok młyna, mamy tą "pokrywkę" czy jakoś tak to szło i klikamy w dziurę bo facet widzi dźwignię. 12. znowu idziemy do pierwsz. pokoju - kładziemy na palniku Bunsena tą "pokrywkę" wylewamy na nią wino, glicerynę i dodajemy żelki 13. idziemy do pokoju obok (tego, z którego mamy białe wino), studzienka wypełniła się wodą, bierzemy deskę i nabieramy wodę do butelki po glicerynie CDN
avatar koteczka61
koteczka61 07.04.2011, godz. 09.05 odpowiedz
-1
INSTRUKCJA: 1. z miejsca na które pada światło zabieramy monetę i klucz 2. podchodzimy do stołu i zabieramy książkę, kulkę i butelkę z gliceryną. Palnik podpalamy zapalniczką 3. Lustro przestawiamy w miejsce gdzie pada światło, które potem odbija się od lustra i pada na ścianę naprzeciwko 4. wchodzimy przez prawe drzwi do pokoju i stamtąd zabieramy butelkę wina i proch, a następnie wracamy z powrotem i wkładamy proch w łańcuch na drzwiach i podpalamy go zapalniczką. zabieramy łańcuch 5. wchodzimy do pokoju, ze stolika bierzemy kompas i paczkę żelatyny, z modelu domu bierzemy małą monetę i mały klucz, obok modelu stoi szkło powiększające, które zabieramy 6. przechodzimy przez drzwi, zaczepiamy łańcuch o młyn a drugi jego koniec wsadzamy w murowane drzwi.Następnie wracamy do pierwszego pomieszczenia
avatar konan101
konan101 17.08.2010, godz. 07.40 odpowiedz
0
Ja znalazłam 3 część - nazywa się "Labirynt" !
avatar sumabir
sumabir 06.03.2010, godz. 19.31 odpowiedz
0
Gra całkiem,całkiem 4/5
avatar shill
shill 05.01.2010, godz. 17.49 odpowiedz
0
takie sobie 3.5
avatar greatkhali
greatkhali 20.12.2009, godz. 10.32 odpowiedz
0
Fajna gra nie przeszłem całej 4/5
avatar czicziczi
czicziczi 01.12.2009, godz. 13.09 odpowiedz
0
Nudna .
avatar pak88
pak88 31.05.2009, godz. 10.16 odpowiedz
0
acha bym zapomnial dziekowka dla wolfgirl za solucje i za znajomosc alkocholi hehe nan namysli ten frgment podpowiedzi "buteleczke czystej żołądkowej gorzkiej wódeczki" a ja wlasnie sie zastanawialem co to za vodka byla pozdro
Gracze online (3):
Polecamy: