reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: vaniavirgo

Login: vaniavirgo
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 19.08.2009r.
Ost. logowanie: 02.10.2009, 22:29
Punkty: 256
Wiek 42
Status offline
Opis

niedziela, 13.09.2009r.

vaniavirgo skomentowała
Treść komentarza: Słodka, ale księżniczka strasznie wygadana. Gra bardzo prosta

piątek, 11.09.2009r.

vaniavirgo zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: Jesteś prywatnym detektywem. Zostałeś wynajęty aby rozwiązać zagadkę morderstwa pewnej kobiety. Wyruszasz więc na miejsce zbrodni tuż przed przyjazdem policji. Rozejrzyj się po mieszkaniu, zbierz dowody, przeszukaj zakamarki być może uda Ci się ustalić co dokładnie zaszło i kto jest temu winny.
vaniavirgo skomentowała
Treść komentarza: Taka sobie ta gra. Krótka strasznie.
vaniavirgo zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Wydostań się z szatni używając znalezionych przedmiotów.
vaniavirgo skomentowała
Treść komentarza: kodem z poprzedniej szafki otwieramy A (juz kilka razy pomieszałam i zamiast np ff pisałam f, ale na tym etapie, każdy wie, że pojedyncze są na kody, a podwójne na klucze.) Dostajemy śrubokręt. Na tym etapie, powinnismy mieć wszystkie szafki otwarte, te na klucze to otwierają się same już cały czas, zaś te na kod, trzeba za każdym razem otwierać, A= 7707, B= 1020, C= 819, D= 1999, E= 471821, F= 8514, G= 1750, h, otwiera się na diament. Dwie pozostałe są już otwarte, trzeba przez ściankę od szafki J przebić się dłutem. Zaczynając od lewej doprawić młotkiem i pokręcić śrubokrętem Jejciu trudna gierka, daje 4, bo bez podpowiedzi to ciężko.
vaniavirgo skomentowała
Treść komentarza: Klucz wkładamy do BB, zabieramy kolejny klucz (który pasuje do DD) i zamieniamy litery z drzwiczek na liczbę. Liczba jest kodem do szafki e, ale nic tam nie ma. Idziemy do szafki F. Misiowi oddajemy kijek, na środku kijka kładziemy gwóźdź i walimy młotkiem, aż rozwalimy kij. Zabieramy kolejny klucz. Pasuje on do szafki E. Wracamy do szafki FF, (8514 kod) diament kładziemy na pudełku. Dostajemy niebieskie jajo. Pod szafką F zbliżamy podłogę, dłutem uderzamy w podłogę i dostajemy kolejny klucz, który pasuje do C, zabieramy trójkąt. Otwieramy nim GG zabieramy słoneczko i czerwone półkole. Szafkę II otwieramy niebieskim kluczem i wspomagamy się młotkiem.
vaniavirgo skomentowała
Treść komentarza: Gwoździem odrywamy kartkę w szafce AA mamy napis, literom przypisujemy odpowiednie cyfry (Z alfabetu, z pamiętnika). Tym kodem otwieramy szafkę F W niej są kolory do szafki H. W szafce ff oglądamy jeszcze oczka misia, pokazuje się w nich kod. Kodem z misia 1020 otwieramy szafkę B, skrzynkę srebrnym kluczem. Dostajemy diamencik. Diament wkładamy do szafki H dajemy kod kolorów, czerwony, niebieski, żółty. Dostajemy klucz.
vaniavirgo skomentowała
Treść komentarza: Młotkiem uderzamy wnętrze szafki G. Dostajemy klucz, którym otwieramy szafkę ff. Zabieramy kijek i brutalnie bijemy misia w głowę XD Na kartce jest kod, przypisujemy litera liczby, zgodnie z alfabetem w pamiętniku. A-1 B-2 itd, otwieramy trzycyfrowym kodem szafkę c.
vaniavirgo zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Wydostań się z pomieszczenia używając znalezionych przedmiotów.
vaniavirgo skomentowała
Treść komentarza: Po ustawieniu częstotliwości trzeba kliknąć na prawy guzik.
Polecamy: