reklama
| Login: | sloniu12 |
| Płeć: | Kobieta |
| Zarejestrowany: | 20.11.2008r. |
| Ost. logowanie: | 13.08.2011, 14:56 |
| Punkty: | 532 |
| Wiek | 28 |
| Status | offline |
| Opis |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Klon Gold Minera z kotem w roli poszukiwacza złota. Sterowanie za pomocą strzałek. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Kolejna część Sonica osadzona w realiach Mario. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - skok S - bieg |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Nic w pracy nie ujdzie twojej uwadze! Śledź ludzi i wyłapuj ich potknięcia. Pamiętaj! W tobie cała nadzieja, by ich powstrzymać! |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Pamiętasz grę w której trzeba było jak najdłużej utrzymać w pionie mocno zawianego pana ? Zasady tej gry są bardzo podobne. Starszemu Panu nikt nie ustąpił miejsca w autobusie. Dlatego ty za pomocą myszki masz za zadanie pomóc emerytowi utrzymać się na nogach. Wyniki proszę podawać w komentarzach. |
| Treść komentarza: | HaHa ja miałam 66 ale i tak słabo 5 i do ulu ![]() |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Postaraj się uciec przed szalonym właścicielem hotelu. |
| Treść komentarza: | banalne przeszłam za pierwszym razem.... i nie wiem czemu od 18 lat jest skoro tam nic takiego nie ma |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Ubieramy słodkiego kociaczka, zakładamy obróżke, dopinamy skrzydła, zmieniamy kolor futra itp. Polecam miłośnikom kotów! |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Ustrzel biegające zwierzaki. Sterowanie: Myszka - celownik LPM - strzał |