reklama
| Login: | sajmon1993 |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 13.06.2008r. |
| Ost. logowanie: | 18.10.2008, 16:59 |
| Punkty: | 192 |
| Wiek | 32 |
| Status | offline |
| Opis |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Sprawdź jak to jest być płatnym zabójcą i jak to wszystko się zaczeło! Wypełniaj misje i przechodź do następnych. Sterujemy myszką. Wczęśniejsze części gry znajdują się tutaj: Sift Heads |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Pełna wersja gry Sift Heads 3! Kontynuacja gry opowiadającej o życiu płatnego mordercy. Twoim zadaniem jest dotarcie do szefa mafii. Wczęsniejsze części gry znajdują się tutaj: Sift Heads |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Przejdź przez 50 lvli podkładania bomb w celu przemieszczenia Boombota do wyjścia... Na kolejnych poziomach, kolejne bajery. Bomby podkładamy kliknięciem myszki. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Pomóż facetowi spokojnie obejrzeć mecz. Sterowanie za pomocą myszki |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Zaparkuj samochód tak; aby go nie rozbić. Sterowanie za pomocą strzałek. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Jako snajper Jack wypełniaj zlecenia zgodnie z wytycznymi i korzystaj ze wskazówek. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Sterując helikopterem przebijaj żółte baloniki i unikaj białych oraz różowych elementów otoczenia. |
| Treść komentarza: | i tak nikt nie pobije mojego rekordu 5350 |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Pomóż Scooby'emu i Shaggy'emu wykonać jak najwyższe skoki na deskorolce i walnij jak najwięcej trików! Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji. Sterowanie: Strzałka w lewo = ruch w lewo Strzałka w prawo = ruch w prawo Strzałka w dół = przewrót A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie |