reklama
| Login: | otton15 |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 12.01.2009r. |
| Ost. logowanie: | 14.01.2011, 11:12 |
| Punkty: | 640 |
| Wiek | 31 |
| Status | offline |
| Opis |
| Treść komentarza: | super gierka,ale niestety jestem zbyt nerwowy i doszedłem tylko do 25lvl, a co do gierki to spoko daje 5 |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Wciel się w postać piłkarza legendy i postaraj się odbić piłkę jak największą ilość razy. Sterowanie za pomocą myszki. |
| Treść komentarza: | głupie to takie daje 1 |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Weź udział w futurystycznych wyścigach na trasach zbudowanych przez kolegów z całego świata. Zbuduj jak najbardziej wykręcona trasę i zasiądź za sterami mega szybkiego pojazdu, by wygrać każdy z pojedynków. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - nitro Z - drift X - broń |
| Treść komentarza: | oprucz tego że trzeba długo czekać to gra jest spoko daje 5 |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Stwórz piłkę taką samą, jaka jest na rysunku pudełka. W trakcie gry dopasuj dobrze kolor i wielkość, a piłka wpadnie do pudełka. Sterowanie za pomocą myszki. Wcześniejsza część gry znajduje się tutaj: Factory Balls |
| Treść komentarza: | utknąłem na 19 zasłużone 5 i do ulu |
| Ocena |
(2)
|
| Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |
| Treść komentarza: | niepodoba mi sie ta gra więc daje 2 |
| Ocena |
(2)
|
| Opis gry: | Snooker to gra z rodziny bilarda albo na odwrót. Mimo wszystko zasady podobne, stół, bile i kijek. Dzięki tym akcesoriom spróbuj doprowadzić grę do końca. Instrukcja: Jeśli gracz wbije do kieszeni czerwoną bilę, otrzymuje jeden punkt i obowiązek wbijania jednej z bil kolorowych. Informuje przeciwnika i sędziego, którą bilę wybrał, i stara się ją wrzucić do kieszeni (nie może wybrać bili czerwonej). Jeśli mu się nie powiedzie, kolejka przechodzi na przeciwnika, który wbija najpierw bilę czerwoną za 1 punkt, a następnie wybraną bilę kolorową. Jeśli mu się uda, to otrzymuje odpowiednią liczbę punktów (2 – za żółtą, 3 – za zieloną, 4 – za brązową, 5 – za niebieską, 6 – za różową i 7 – za czarną). Po wbiciu bili kolorowej, bila ta wraca na stół na swoje oznaczone miejsce i gracz przystępuje do wbijania następnej bili czerwonej. Bile czerwone nie wracają na stół, zaś bile kolorowe – wracają na swoje miejsce (rys.). Jeśli miejsce danej bili jest zajęte, to bilę umieszcza się w (wolnym) punkcie bili o najwyższym nominale. Jeżeli gracz wbije ostatnią czerwoną bilę i przypadającą na nią kolorową, rozpoczyna wbijanie po kolei wszystkich bil kolorowych, które teraz po wbiciu do kieszeni już nie wracają na stół. Kolejność wbijania bil kolorowych jest taka sama jak ich wartość punktowa, a więc: żółta, zielona, brązowa, niebieska, różowa i ostatnia czarna. |