reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: neoshe

Login: neoshe
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 18.06.2007r.
Ost. logowanie: 29.07.2012, 20:52
Punkty: 1 581
Wiek 35
Status offline
Opis

czwartek, 21.10.2010r.

neoshe zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Wydostań się z mrocznego pokoju wiedźmy za pomocą odkrytych wskazówek i znalezionych przedmiotów.
Sterowanie za pomocą myszki.
neoshe skomentowała
Treść komentarza: Zabieramy nóż ze stopnia. Klikamy na okno i nożem odcinamy dynię. Zabieramy klucz, monetę i księgę. Otwieramy kluczem drzwi. Zoom na kulę, wkładamy diamenty. Oglądamy. Zbieramy świece (4), gdy je mamy klikamy na kulę. Zabieramy zapałki. Świece ustawiamy na skrzyni. Bierzemy zapałki, podpalamy jedną i zapalamy świece. Zabieramy koło zębate i 2 monety. Przechodzimy przez drzwi. Zoom na ławki. Zabieramy łom i łyżkę. Klik na księgę z kłódką. Łomem otwieramy ją. Wracamy rzutu z grobem,sową. Klik na głowę wkładamy koło i zabieramy monetę. Wracamy do ostatniego pomieszczenia. Klik na podłogę. Mamy gwiazdę. Układamy zgodnie ze wskazówką rulonu Zabieramy robaczki. Wszystko wrzucamy do gara. Dolewamy eliksir i mieszamy. Zabieramy różdżkę. Klikamy nią na kapelusz w gwiazdki. Zabieramy magiczny proch, miotłę i klucz. Pojawi się czarownica - prochem w nią otwieramy drzwi kluczem i... odfruwamy na miotle
neoshe skomentowała
Treść komentarza: Wkładamy sztylety zgodnie z kolorami ( na ścianie ). Zabieramy deskę stojącą przy ścianie. Przechodzimy przez otwór. Zbieramy kawałki lustra. Deskę kładziemy koło piramidy, mamy kładką. Układamy kawałki lustra. Zoom na kładkę. Stawiamy lustro. Oświetla piramidkę. Zoom na piramidkę. Wkładamy brakującą złotą cegiełkę. Zabieramy wędkę. Klikamy na nią, zakładamy robaka. Łowimy w wodospadzie. Zabieramy klucz. Otwieramy drzwi. Klik na szkielet, wkładamy kośc. Dostajemy rulon. Klikamy na brązowe coś koło nagrobka. Dostajemy pędzel. Klik po lewej i odkurzamy głowę. Klik na sowę zabieramy monetę. Klik na jej głowę. Otwiera się nagrobek - wchodzimy.
neoshe skomentowała
Treść komentarza: Zabieramy pobite lustro. Mniejszy kawałek kładziemy smudze światła. Bierzemy klucz. Klikamy na dziurkę od klucza, wkładamy klucz. Zabieramy lusterko i kamyk. Klikamy na skrzynkę. I rozbijamy ją kamieniem. Zabieramy zawartość (klucz, kość i 3 diamenty). Klikamy na okno zabieramy robaka. Kluczem otwieramy szafę. Zabieramy 3 kolorowe sztylety, dzbanek i złotą sztabkę.
neoshe zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Bardzo starannie wykonana gra typu escape. Wydostań się z pokoju o afrykańskim klimacie za pomocą odkrytych wskazówek i znalezionych przedmiotów.
Sterowanie za pomocą myszki.
neoshe skomentowała
Treść komentarza: 13. Idziemy do obrazków. Układamy puzzle. Wyjdzie nam choineczka.Czerwony kwadracik w dolnym lewym rogu, żółty w prawym dolnym. Po środku czarny kwadracik. Układajcie, tak długo dopóki nie będzie można ruszyć żadnego z puzzli. Odrysujcie sobie kształt czarnej linii na kartce. 14. Idziemy do pudełka na stole. Wkładamy tam figurkę i odtwarzamy kształt który powstał na obrazku. Odbieramy klucz. 15. OTWIERAMY DRZWI
neoshe skomentowała
Treść komentarza: 9. Ściana z 2 obrazkami: Na półkach nóż i 7/9 puzzli. 10. Zwierzaczkowy kod: tygrys, nosorożec, żyrafa, lew i słoń. Zabieramy rolkę 3/3. 11. Półeczki po prawej od drzwi 8/9 puzzli. Teraz troszkę matematyki: Na talerzach leżą cukiereczki.3 trójkąty, 4 kwadraty i prostokąty. Na bębnie mamy wzór : 1 kwadrat (1x4 = 4), 2 trójkąty (2x3=6) i 3 prostokąty (4x3=12) i wpisujemy w kod z szufladki:4612. 9/9 puzzli. 12. Wracamy do bębna. Nożem otwieramy go i zabieramy patyczek. 13. Idziemy do pudełka na stole. Wkładamy patyczek a na niego rolki. Ustawiamy jak strzały nad sofą prawo, lewo, prawo. Zabieramy figurkę.
neoshe skomentowała
Treść komentarza: 1. Pod chodniczkiem 1/9 puzzel. 2. Na ścianie po lewej zabieramy strzałę. 3. na bębnie po lewej 2/9 puzzli. 4. Wracamy do ściany gdzie była strzała. Oglądamy koraliki. Drugi sznur - między białymi koralikami: zielony, żółty, jasny niebieski, czerwony, niebieski to rozwiązanie szyfru z kolorowym kodem.Zabieramy 3/9 puzzli. 5. Zoom na roślinkę. 4/9 puzzli i krzesełko. 6.Wracamy do szafek. Zoom stawiamy krzesło. W górnej półce po prawej 5/9 puzzli. 7. Środkowa półka z kodem literowym: AFRICA. Zabieramy 1/3 rolkę. 8. Zoom na sofę. Zabieramy 6/9 puzzli. Przyjrzeć się kierunkowi strzałek I klikamy w stronę sufitu. Przy użyciu strzały zabieramy 2/3 rolkę.

wtorek, 01.06.2010r.

neoshe skomentowała
Treść komentarza: marudzicie mi się podobała, zwłaszcza te dodatkowe levele po zebraniu wszystkich zębatek 5/5
neoshe zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Przeprowadź gumowego ludka przez przeszkody i pomóż mu dotrzeć do drzwi prowadzących do kolejnego levelu.
Pokonywanie bardzo ciekawych plansz wymaga od gracza nie tylko solidnego zastanowienia ale również użycia specjalnych mocy - jak np. spowalnianie / przyspieszanie czasu...
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Z - blok(klocek)
X - czas
Gracze online (5):
Polecamy: