poniedziałek, 21.04.2008r.
narutosuzumaki skomentował
| Treść komentarza: |
haha pierwszy a co do gry to średnia daje 3 |
narutosuzumaki skomentował
| Treść komentarza: |
aha i jeszce jedna rada sejfu się nie da otworzyć i tak nie prubujcie  |
narutosuzumaki skomentował
| Treść komentarza: |
ale chora gra probuje już kilka dni ten sejf otworzyć  |
niedziela, 20.04.2008r.
narutosuzumaki zagłosował
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: |
Pomóż pułkownikowi Kernelowi powstrzymać kukurydzianych najeźdżców strzelając do ziaren kukurydzy i robiąc z nich popcorn!
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - strzał |
narutosuzumaki skomentował
| Treść komentarza: |
ale chore nawet punkty nie lecą daje 111111111111 |
narutosuzumaki skomentował
| Treść komentarza: |
ale głupia ra nie da się sejfu otworzyć buuu najgorsza gra na giercowniii    ! |
narutosuzumaki zagłosował
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: |
Kolejna gra z serii escape. Zbieraj różne przedmioty i spróbuj uciec z tego pomieszczenia. |
narutosuzumaki skomentował
| Treść komentarza: |
jak otworzyc ten sejf    |
narutosuzumaki skomentował
| Treść komentarza: |
( narazie niestety nie wiem jak) jeśli sie pomylimy idziemy do pokoju na prawo i przesuwamy rogi jelenia w pokoju z kominkiem w doniczce i w trzeciej szufladzie jest kolejny ząbek, a w pierwszej szufladzie książka ze śladami zwierząt. w pokoju na prawo jest jeszcze jeden kawałek metalu w stole i wiem jeszcze że jak otwieramy kibelek to wpada nam ząbek do środka i teraz trzeba wyciągnąć wędkę z wody, połączyć ją z magnesem i wyłowić ząbek narazie nie wiem co dalej narazie tyle pomogłem pozdro dla giercowników |
narutosuzumaki skomentował
| Treść komentarza: |
a oto opis przejścia 1.idziemy w prawo 2.rozchylamy parawan 3 bierzemy szczotkę i papier toaletowy 4.pod muszla i na rogu umywalki są kawałki metalu. Zabieramy 5.idziemy w prawo. 6.Czapli, która jest na obrazku obwiązujemy nogi papierem 7.idziemy w prawo 8. klikamy na obrazek i na pępek hipcia myjemy mu zęby szczotkę z łazienki. Daje nam kolejny ząbek 9.pod butem myśliwego jest marchewka zabieramy ją i dajemy królikowi, który jest na obrazku w pokoju po prawej daje nam magnes. Z tego pokoju zabieramy strzelbę.Idziemy w lewo i strzelamy w gwoździa obrazek spada mi mamy plansze do przejścia |