reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: martpatr

Login: martpatr
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 19.07.2011r.
Ost. logowanie: 06.06.2013, 08:57
Punkty: 149
Wiek 23
Status offline
Opis

wtorek, 26.07.2011r.

martpatr zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Ile napiszesz wyrazów w jedną minute? Przetestuj swoją szybkość! Po prostu przepisz wyrazy. Czy jesteś szybszy od innych? Dodatkowy efekt uboczny: są to najczęściej używane słowa w języku polskim. Za każdym razem kiedy próbujesz pobić swój wynik, poprawiasz swoją prędkość pisania.
martpatr skomentowała
Treść komentarza: super gra dam 5/5
martpatr skomentowała
Treść komentarza: glupia 1.100000000000

poniedziałek, 25.07.2011r.

martpatr zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: Rozkręć toster korzystając tylko ze śrubokrętu oraz własnej inteligencji!
Sterowanie za pomocą myszki.
martpatr zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Czy lubisz makaron? Jeśli lubisz gotować i dekorować potrawy, gotując w tej grze możesz wyzwolić swoje umiejętności jako kucharz, dekorując i dostosowując makaron, spaghetti i sosy, przyprawy i inne produkty. Dzięki kreatywności, można zostać wielkim kucharzem!
martpatr skomentowała
Treść komentarza: ,fajna 5.5 do ula'
martpatr skomentowała
Treść komentarza: 1.Trzeba klinkac na robaczki tak aby rybak ktory lowi sobie poszedł 2.Teraz klikamy na kosz na śmieci wtedy chłopak wyrzuci skorke od banana a dziwczynka z zjezdzalni sie przewroci wtedy laska z pieskiem ja pocieszy 3.znowu klikamy na smietnik a wtedy chlopak na deskorolce sie przewroci i obleje ta panienke z pieskiem i szybko klikamy na ul 4.Zrzucamy jablko z drzewa 5.Klikamy na wrone 6. Musimy kliknac na pieska 7. kiedy dziewczyna bedzie przechodzic kolo teg grubej babki musicie wyczuc odpowiedni moment i kliknac na kwatki
martpatr skomentowała
Treść komentarza: przeszlam to nie jest trudne (fotel trzeba przykręcić śrubami z obu stron
martpatr skomentowała
Treść komentarza: 569 (
martpatr skomentowała
Treść komentarza: Naciskamy na szafkę. Gdy rzeźnik wyjdzie z pomieszczenia naciskamy na rozbite szkło. Następnie naciskamy na wejście do szybu wentylacyjnego, a potem znów na szafie. Gdy szafa będzie stała, znów ciskamy w nią a potem dwukrotnie w szyb. Za drugim razem spadniemy razem z szafką na ziemie i usłyszymy kroki - naciskamy szybko pod schody, żeby się schować. Gdy rzeźnik wyjdzie z piwnicy przechodzimy tymi drzwiami, którymi on przyszedł. Teraz idziemy przez drzwi na górze, obok schodów. Naciskamy na środkową dolną szafkę i wyciągamy z niej butelkę. potem naciskamy na górną szafke, gdzie jest kartonik, następnie na taboret. Po przestawieniu go ponownie nań ciskamy, potem na karton i aby zejść - ponownie na taboret. Teraz bierzemy butelkę z trutką na szczury i wlewamy ją do miski, po czym wsypujemy kocie żarcie do tego pojemnikaGdy kot już padnie idziemy przez drzwi na lewo - zabieramy miotełkę do kurzu (na kanapie), po czym wychodzimy drzwiami po lewo. Używamy teraz naszej miotełki na pajęczynie i używamy bezpieczników znajdujących się za nią (przestawiamy ten 'sprzęt' do dziury pod napisem "Kitchen"). Idziemy znów przez drzwi na górze i używamy tego panelu - kod to 1977. Wchodzimy przez drzwi na wprost i używamy ostatniego 'mięsa'. Obok dziewczynki leży klucz - weź go i wracaj do kuchni. Teraz z szuflady wyciągnij kolejny 'sprzęcik' i wracaj na korytarz (drzwi po prawej). Użyj znów bezpieczników tym razem jeden sprzęt montując w dziurze "Hall", a drugi w "2nd floor". Dobrze, użyj teraz przycisku przy schodach, a gdy winda zjedzie, wskakuj na nią. gdy już jesteś na górze, naciśnij na drzwi po prawej - uwaga, spadniesz przez dziurę pod dywanem. Teraz idź do obojętnie którego pomieszczenia i wróć - znów użyj windy i znów gdy będziesz na góze naciśnij na drzwi. KONIEC sorka rind ale byles za daleko i musialam skopiowac
Polecamy: