reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: kocika

Login: kocika
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 18.01.2009r.
Ost. logowanie: 01.10.2021, 18:50
Punkty: 636
Wiek 25
Status offline
Opis Lubię mange i anime:D ustawiłam ten opis jak miałam 11 lat......

niedziela, 25.01.2009r.

kocika zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Zabawa typu Grow. Naszym zadaniem jest umieszczenie elementów na planszy w prawidłowej kolejności aby uzyskać odpowiedni efekt.

Inne gry Typu Grow znajdują się tutaj: GROW
kocika skomentowała
Treść komentarza: wygrałam Uwielbiam wszystkie Grow 5/5 i do ulu
kocika skomentowała
Treść komentarza: Niesamowiteeeeeeeeee! 5/5 i do ulu (troche nudna ta gra xD)
kocika skomentowała
Miniaturka gry: Hopper Hopper
(352)
Treść komentarza: Fajne, ale wkurzające, bo bez przerwy spadam 4/5

sobota, 24.01.2009r.

kocika zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Druga część super gry, w której podrywamy chłopaków. Dziewczyna jest w szkole jedną z mniej atrakcyjnych, ale dzięki pięknym oczom może mieć każdego - klikając na chłopaka i przytrzymując LPM podrywasz go, a on zaczyna za tobą łazić. Kiedy zobaczy Cię dziewczyna, z zazdrości zaczyna również go podrywać - wtedy klikaj LPM najszybciej jak potrafisz. Najbardziej wartościowi chłopacy, to ci przy których jest najwięcej dziewczyn.
Pochwal się wynikiem w komentarzu oraz koleżankom na GG.
kocika skomentowała
Treść komentarza: Dwójka jest jeszcze fajniejsze od jedynki 5/5 i do ulubionych -czyli do ulu
kocika skomentowała
Treść komentarza: Super gierka daje 5/5 i do ulu

niedziela, 18.01.2009r.

kocika zagłosowała
Ocena
(3)
Opis gry: Aang i jego przyjaciele stają do walki z Zuko. Czy uda się go pokonać wspólnymi siłami?
kocika skomentowała
Treść komentarza: Za trudne;< 3/5
kocika zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika.
Zasady gry:
1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika
2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania
3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa
4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz.

Sterowanie podane w grze.

Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga:
Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki.

Pole lodu i Pomoc dla Katary:
Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce.

Pole Ognia i Pomoc dla Zuko:
Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia.

Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph:
Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki.
Gracze online (2):
Polecamy: