reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: karolinka16

Login: karolinka16
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 27.10.2007r.
Ost. logowanie: 20.06.2008, 11:12
Punkty: 23
Wiek 33
Status offline
Opis

poniedziałek, 09.06.2008r.

karolinka16 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Stwórz własną Elastomanie. Prosta, ale niezwykle grywalna gierka we flashu, idealna na przerwę w pracy! Mamy możliwość tworzenia własnych plansz.

niedziela, 08.06.2008r.

karolinka16 skomentowała
Treść komentarza: a dalej to nie wiem co robic bo te pierscienie to trzeba jakos przesowac tylko nie wiem jak
karolinka16 skomentowała
Treść komentarza: ona spisuje nuty ktore sa potem w ksiazce nimi naciskamy na ta duza dziuple co jest bliskoi wylatuje z niej ptak wtedy naciskamy na ta mniejsza i chwytamy robaka ungo daje go tej jaszczurcea noreina spisuje znowu nuty i nimi omamiamy ta jaszczurke mozemy ja wziasc w tej duzejk dziurze bedzie taka buteleczka musimy ja polaczyc z ziemia i bedzie glina i wtedy noreina tworzy z niej brakujacy znak po0tem ten znak pokazujemy jaszczurce i ona znajduje go w srodku wchodzimy do drzwi ki tam bedzie taki pierscien co zakladamy na kolo i kucz ktorym otwieramy"purse" i tasm tez bedzie pierscien nakladamy go tez na ten krysztal
karolinka16 skomentowała
Treść komentarza: bierzemy lopate klikamy na ungoi kopiemy kolo tych drzwi potem naciskamy na ta dziuple co jest najdalej i szybko przelaczamy na noreine i na tego ptaka co z dziupli wyglada

sobota, 27.10.2007r.

karolinka16 skomentowała
Treść komentarza: bierzemy line ktora lezy tam kolo szczura klucz i przesuwamy drabine kluczem otwieramy zolta ksiazke wchodzimy w wejscie na prawo od drabiny i bierzemy okulary wchodzimy w wjescie kolo zoltej ksiazki i naciskamy okularami n kota biezremy piorko wchodzimy w lewa okladke ksiazki zabieramy kapelusz i glaz w ksztalcie reki teraz idziemy w druga okladke i zabieramy marchewke druga reke i duza gore sniegu(po prawo) wracamy sie do pierwszej okladki i biezemy mala kulke sniegu to wszystko nakladamy na ta duza gorke z ziemi podnosimy 2 kamyczki i to sa oczy balwanka wychodzimy z nim i wchodzimy do drugiej okladki i tam on zdejmuje wam ta lopate teraz idziemy w wejscie na lewo od drabiny piorkiem laskoczemy tego robaczka nastepnie idziemy do wejscie na prawo i tam lina wyciagamy z kalamarza drugiego robaczka wchodzimy teraz w wejscie koilo szczura i tam trzeba ulozyc obrazek wtedy swiatlo sie zapali i odslonirobaczka pod taklim sloikiem lopata uchylamy wieko i ratujemy robaczka wracamy do glownego pokmieszczenia
Polecamy: