reklama
| Login: | hudy10013 |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 13.06.2011r. |
| Ost. logowanie: | 27.07.2011, 21:56 |
| Punkty: | 401 |
| Wiek | 32 |
| Status | offline |
| Opis |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Dotrzyj małym ludzikiem do drzwi zbierając po drodze drinki, które pomagają przy skokach. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - skok |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Twoim zadaniem będzie wyćwiczenie chuderlawego, kiepsko ubranego faceta. Aby zarobić pieniądze będziesz musiał chodzić do pracy. W sklepie kupisz nowe ciuchy i gadżety do domu, które pozwolą Ci wyrywać laski w klubach. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Osłaniaj konwój i nie daj wrogowi zestrzelić jeepa. Sterowanie podane w grze. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Jedziesz metrem i jest straszny tłok.. Kombinuj tak aby pozbyć się innych pasażerów i zrobić sobie troszkę luzu ;) |
| Treść komentarza: | Niezła jazda zaje fajna gra 5/5 |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Weź udział w zwariowanym rowerowym wyścigu. Wykonuj ewolucje i zdobywaj medale, które będziesz mógł zamienić na gotówkę. Zdołasz ulepszyć swój rower do maksimum? |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | HICIOR! Kolejna część znakomitej gry platformowej Box Clever. Twoim zadaniem jest doprowadzenie stworka do wyjścia, przy użyciu wyobraźni i logicznego myślenia. Sterowanie: W;S;A;D lub Strzałki - poruszanie się Myszka - przemieszczanie szarych elementów planszy |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Zasiądź na krosowym motocyklu i pokonaj trailowe trasy w jak najkrótszym czasie i najlepszym stylu. Sterowanie za pomocą strzałek. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Przemierzaj kolejne poziomy, rozwiązuj zagadki, aby dotrzeć do wyjścia w jak najkrótszym czasie. Sterowanie: A;D lub Strzałki w Lewo/Prawo - poruszanie się |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Pewne, bardzo skoczne pudełko musi przedostać się do wyznaczonego miejsca, a właściwie rzecz biorąc, na właściwą płytkę, która znajduje się w jej otoczeniu. Ta jest z pewnością charakterystyczna - jako jedyna jest w kolorze pomarańczowym i znajduje się na niej chorągiewka. Co prawda karton nie może sam skakać i przeskakiwać, ale po wystrzeleniu go z odpowiednią siłą, kartonik będzie mógł pokonać przygotowane "pułapki" i przeszkody, realizując tym samym postawione przed sobą zadanie. Im mniej razy spadnie i nie wykona zadania, tym oczywiście lepiej, także zaopiekuj się nim i zrealizuj przygotowane zadania na pięć z plusem! |