reklama
| Login: | hooper |
| Płeć: | Kobieta |
| Zarejestrowany: | 18.11.2008r. |
| Ost. logowanie: | 19.05.2013, 09:29 |
| Punkty: | 1 203 |
| Wiek | |
| Status | offline |
| Opis |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Gra typu escape. Wydostań się z oryginalnego domu za pomocą znalezionych w nim przedmiotów. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Gra typu escape. Wydostań się z pokoju za pomocą znalezionych przedmiotów. |
| Treść komentarza: | 27. Wracamy do pomieszczenia i odczytujemy wyświetlony na oknie gwiezdny numer. 28. Udajemy się na drugie piętro, gdzie przez drzwi po prawej w korytarzu lewym przechodzimy do pokoju z robotem. Aby uzyskać dostęp do panelu kontrolnego musimy zająć się intruzem. W tym celu za pomocą słomki upuszczamy odrobinę wody z dziurawego pojemnika, a następnie w kałuży umieszczamy ziarna kukurydzy. 29. Czas na naprawę przełącznika. Z jego prawej strony umieszczamy drewniany kołek. Na kołek zakładamy recepturkę, którą przytrzymujemy przełącznik. Wpisujemy gwiezdne hasło z okna i uzyskujemy dostęp do trzeciego piętra. 30. Wjeżdżamy więc windą na piętro trzecie, gdzie po lewej stronie na ścianie widzimy pomarańczowy pasek, a po prawej zielony. |
| Treść komentarza: | 23. Wychodzimy na korytarz i przez drzwi po prawej wchodzimy do pokoju muzycznego. Umieszczamy CD w sprzęcie na stoliku i przyglądamy się, jakie kolory wskazuje laser (zielony, fioletowy, zielony, czerwony, niebieski). Zgodnie z instrukcją umieszczoną przy skrzyneczce „danger” jest to podpowiedź do kodu. 24. Wracamy więc na pierwsze piętro i wpisujemy kod do skrzyneczki, znajdującej się w prawym korytarzu. Zastępując kolejne kolory odpowiadającą im ilością kwadratów otrzymujemy: 63652. Po otwarciu drzwiczek wciskamy przycisk. 25. Następnie przez środkowe drzwi udajemy się do pomieszczenia z kombinezonem kosmicznym. Po prawej stronie obok zielonego przycisku montujemy pokrętło, którym otwieramy białe okrągłe okienko. 26. Wychodzimy w przestrzeń kosmiczną. Zabieramy znajdującą się pod wyjściem kapsułę, a następnie rozświetlamy pięć umieszczonych po prawej stronie na dole gwiazd (zgodnie ze schematem z zielonej szafy). |
| Treść komentarza: | 20. Następnie udajemy się do windy i wracamy na pierwsze piętro. Przez drzwi na końcu prawego korytarza wchodzimy do siłowni. Tu rzutką przekuwamy niebieski balonik, z którego wypada czerwony kluczyk. Również w tym pomieszczeniu możemy sprawdzić ilość zielonych kwadratów na TV. 21. Udajemy się do centrum sterowania na drugim piętrze. Czerwonym kluczykiem otwieramy szafkę pod komputerami i śrubką przytwierdzamy poluzowany przewód. 22. Po naprawie mamy dostęp do korytarza po lewej, gdzie przez ostatnie drzwi przechodzimy do pomieszczenia z szafami. W niebieskiej szafie, którą otwieramy zielonym kluczykiem, znajdujemy CD. Na drzwiczkach szafy zielonej dostrzegamy niebieskie i zielone kółko oraz gwiazdę. Zapamiętujemy ich położenie. |
| Treść komentarza: | 15. Wychodzimy na korytarz i dalej przez drzwi na końcu korytarza do centrum sterowania. 16. Cofamy się przez korytarz do sypialni. Tu pod poduszką znajdujemy śrubkę, a za koszem na śmieci drewniany kołek. Włączamy TV i zapamiętujemy ilość czerwonych kwadratów. 17. Wychodzimy na korytarz i przyglądamy się symbolom na ścianie. 18. W centrum sterowania wybieramy prawe drzwi, a następnie drzwi po lewej prowadzące do sali kinowej. Zabieramy kilka ziarenek kukurydzy z maszyny do robienia popcornu. W panelu wpisujemy royal code, znany nam z książki (10). Na ekranie pojawia się kolejna podpowiedź niebieski kwadraty = 2. 19. Wychodzimy na korytarz i cofamy się do pokoju gier. Z tarczy zabieramy rzutkę, a spomiędzy foteli słomkę. Sprawdzamy też ilość zielonych kwadratów na TV. |
| Treść komentarza: | 10. Wychodzimy na korytarz i idziemy wstecz do laboratorium. Zieloną szafkę otwieramy wpisując cyfry z godziny na zegarze (np.: 931) i zabieramy z niej taśmę izolacyjną. 11. Wracamy do centrum dowodzenia i robiąc krok w tył udajemy się do holu, prowadzącego do sypialni. Przy szafce znajdujemy niebieski klucz. 12. Wracamy do centrum dowodzenia i niebieskim kluczem otwieramy szafkę pod komputerami. Taśmą zaklejamy przerwane przewody. 13. Przechodzimy przez środkowe drzwi i w pierwszej kratce znajdujemy zielony klucz. Wydobywamy go przy pomocy wieszaka z gumą do żucia. Zielonym kluczykiem otwieramy drzwi do windy i wjeżdżamy na drugie piętro (klikając na panelu cyfrę 2). 14.Przy pomocy noża otwieramy drzwiczki pod oknem po lewej i ze skrytki zabieramy pokrętło. |
| Treść komentarza: | 5. Przez środkowe drzwi udajemy się do pokoju z kombinezonem kosmicznym. Klikamy na niego, aż wypadnie z niego czerwona gumka, którą podnosimy z podłogi. 6. Wychodzimy na korytarz i przez drzwi na końcu korytarza wracamy do centrum dowodzenia. 7. Przez drzwi po lewej przechodzimy do korytarza, gdzie w apteczce znajdujemy strzykawkę. Zapamiętujemy też, że narysowane są w niej trzy fioletowe kwadraty. 8. Przez pierwsze drzwi po lewej udajemy się do kuchni. Zielony kubek napełniamy wodą w zlewie, a następnie podgrzewamy go mikrofalówce. Gorącą wodą traktujemy lodową rzeźbę stojącą na stole. Dzięki temu wchodzimy w posiadanie monety, którą w automacie wymieniamy na gumę do żucia. 9. Wychodzimy na korytarz i przez środkowe drzwi udajemy się do szatni. Tu w pierwszej kabinie znajdujemy wieszak, który łączymy z gumę do żucia. |
| Treść komentarza: | 1. Sprawdzamy godzinę na zegarze (U mnie była to 9:31). 2. Wychodzimy przez drzwi na korytarz i dalej do centrum sterowania. 3. Przez drzwi po prawej przechodzimy do korytarza, a następnie wchodzimy do pierwszego pokoju po lewej. Ze stolika zabieramy zielony kubek. Oglądamy czarną książkę z górnej półki i zapamiętujemy, jakiej karty brakuje nam do królewskiego pokera – dziesiątki. Przewracamy prawą kartkę, klikając na jej prawy górny róg. Rozrywamy okładkę w zaznaczonym miejscu i znajdujemy nóż. 4. Wychodzimy na korytarz i oglądamy kartkę wiszącą na ścianie obok skrzyneczki. Jest to podpowiedź do kodu, który należy wpisać do skrzynki. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Wydostań się z czarno-białego pokoju. |