reklama
| Login: | cacyk28051969 |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 03.01.2010r. |
| Ost. logowanie: | 09.04.2013, 14:54 |
| Punkty: | 3 000 |
| Wiek | 25 |
| Status | offline |
| Opis | Moje Stronki na poszkole sa pro |
| Ocena |
(1)
|
| Opis gry: | Weź udział w turnieju sztuk walki i pokaż kto jest mistrzem! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się W;E - ciosy rękoma S;D - kopnięcia |
| Treść komentarza: | glupie 1/1 |
| Treść komentarza: | mam malo lat ponizej 11 xD lat fajne laski xD |
| Treść komentarza: | ja jestem po swojej stronie ok koncze temat xD |
| Treść komentarza: | super 5/5 xD |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Zabawa typu Zuma, polega na zbijaniu kolorowych kul, które poruszają się po specjalnym torze. Naszym zadaniem jest powstrzymanie ich przed dotarciem do otworu. Strzelamy kulkami z obrotowego działka umieszczonego na środku ekranu i posyłamy w dowolnym kierunku różnokolorowe kule. Jeśli obok siebie znajdą się co najmniej trzy kule tego samego koloru następuje ich zniknięcie, co skutkuje cofnięciem się całego łańcucha. Combosy mają miejsce wtedy, gdy po ustrzeleniu jednego koloru, kolory sąsiadujące po połączeniu się znów tworzą liczbę co najmniej trzech. Im więcej kul zniknie podczas takiej reakcji łańcuchowej, tym więcej punktów trafi na nasze konto. Prawda, że zasady są łatwe? Łatwe jest także Sterowanie: Myszka - celownik LPM - strzał Spacja - zmiana koloru kulki, którą strzelamy |
| Treść komentarza: | muwie angel muwie spie rdalaj my gadamy a sie wtracaj wiem shaybos jest spk |
| Treść komentarza: | 18463 xD za 1 razem! |
| Treść komentarza: | a shaybos madry a ty angel sie nie wtracaj to wrzysio spojrz po nizej ile komow dales spojrz dlatego nic cie nie lubi za spam |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Wiecie jaki jest najlepszy sposób na pokonanie przeszkody? W Fault Line jest nim jej usunięcie, po prostu wywalenie z planszy. Problem w tym, że gra nie staje się przez to prostsza. Fault Line to kolejna gra od lubianego studia Nitrome, która tym razem jest platformówką z łamigłówkowym zacięciem. Zasady są proste: na planszy umieszczone są specjalne punkty, które po połączeniu ich pociągnięciem myszki "składają" powierzchnię znajdującą się pomiędzy nimi niczym kartkę papieru. Była ściana? Siup złożone i już jej nie ma. Przepaść za długa aby ją przeskoczyć? Proste. Problem w tym, że dokoła pełno jest morderczych laserów, pił, min i innych okropieństw. Na dodatek w pewnym momencie punktów "zagięcia" robi się na tyle dużo, że trzeba dojść do poprawnej kolejności złożenia. A i jeszcze czasami w grę wchodzi refleks. |