reklama
| Login: | billka18 |
| Płeć: | Kobieta |
| Zarejestrowany: | 23.07.2008r. |
| Ost. logowanie: | 22.06.2010, 19:28 |
| Punkty: | 359 |
| Wiek | 36 |
| Status | offline |
| Opis | ^.^ |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Dziewczyna postanowiła wybrać się na spacer do centrum miasta. Wybierz dla niej coś nowoczesnego i nie zapomnij o dodatkach! |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Ubierz dziewczynę tak, by czuła się swobodnie i atrakcyjnie w oczach obserwujących ją chłopców. |
| Treść komentarza: | taka sobie 3/5 |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Wskaż szczegóły różniące te piękne obrazki. |
| Ocena |
(3)
|
| Opis gry: | Wszystkie osoby muszą przedostać sie na drugą stronę rzeki, jednak tratwa może unieść tylko 2 osoby na raz.... - ojciec nie może zostać z żadną z córek podczas gdy nie ma matki - matka nie może zostać z żadnym z synów podczas gdy nie ma ojca - złodziej (w więziennym ubraniu) nie może zostać z nikim pod nieobecność policjanta - jedynie ojciec, matka i policjant potrafią sterować tratwa. Dasz rade ? :) |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Ubierz tą Lolitę jak najlepiej , aby mogła się cieszyć swoim wyglądem. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Kolejna odsłona super gry, w której podrywamy chłopaków. Dziewczyna jest w szkole jedną z mniej atrakcyjnych, ale dzięki pięknym oczom może mieć każdego - klikając na chłopaka i przytrzymując LPM podrywasz go, a on zaczyna podążać za Tobą ślepo zakochany. Kiedy zobaczy Cię inna dziewczyna (jak wiemy kobieta kobiecie wilkiem), z zazdrości zaczyna również go podrywać - wtedy klikaj LPM najszybciej jak potrafisz. Najbardziej wartościowi chłopacy, to ci przy których jest najwięcej dziewczyn. Pochwal się wynikiem w komentarzu oraz koleżankom na GG. Wcześniejsze odsłony gier osadzonych w identycznym klimacie znajdują się tutaj: Podrywanie Chłopaków |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Przenoś elementy na obrazek tak, aby dopasowały się we właściwym miejscu. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Ubierz pięknie dziewczynę na nowy rok. |
| Ocena |
(2)
|
| Opis gry: | Umaluj i ubierz dziewczynę. |