reklama
| Login: | arana |
| Płeć: | Kobieta |
| Zarejestrowany: | 05.09.2007r. |
| Ost. logowanie: | 01.11.2010, 17:04 |
| Punkty: | 369 |
| Wiek | 29 |
| Status | offline |
| Opis |
| Treść komentarza: | fajne ale krótkie 4/5 |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Zgarnij trochę kasy zgadując pod którym kubeczkiem ukryty jest przedmiot. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Zaprojektuj i zbuduj most który umożliwi dostarczenie do domu skrzyń z towarem. |
| Treść komentarza: | lol nie umiem przejsc 2 pozomu...xD ale fajny pomysł na gre ciekawie zrobiona 5/5 i do ulu ![]() |
| Treść komentarza: | zbyt proste 4/5 ![]() |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Pomóż Spewerowi dotrzeć do wyjścia omijając wszelkie przeszkody. W grze istnieje możliwość tworzenia własnych leveli. Spewer to gierka zręcznościowo-logiczno-platformowa, w której przy pomocy kombinacji WSAD sterujemy uroczym stworzonkiem hodowanym w warunkach laboratoryjnych. Przed nami 60 poziomów do przebycia, a każdy z nich wykorzysta nasze zdolności jako jedynego przedstawiciela Rzygaczy. Od tych "umiejętności" pochodzi oto tytuł gry. "Spew" bowiem to po angielsku "wymiotować". To nasz wesoły przyjaciel potrafi najlepiej - puścić pawia, a potem gdy trzeba z powrotem go zebrać, wystarczy przytrzymać spację. Skok i rzyg w odpowiednią stronę daje nam dodatkową dopałkę, potrzebną do np. przeskoczenia szerszej dziury. Poważnie mówię. Zjadać da się nie tylko to, co wyplujemy, ale również dostępne tu i tam kawałki pożywienia, czy różnorakie specjalne "szamki" zmieniające właściwości tego, co... no, wyprodukujemy. Na przykład piguła da nam biały kolor i możliwość wytwarzania lepkiej zawiesiny o konsystencji gęstej chmurki... Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - mazia Spacja - połykanie mazi lub pożywienia |
| Treść komentarza: | 5/5 i do ulu ! |
| Treść komentarza: | ujdzie w tłumie dam 4 na zachęte bo nie przepadam za takimi gierkami ale ta nawet fajna ![]() |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Każdego dnia nowy świadek i nowa zbrodnia: pomóż detektywom Kellerowi i Ostrowczyk odkryć ich historię. Wykryj i zaznacz 10 różnic między dwoma obrazkami, aby zebrać wskazówki do rozwiązania przestępstwa. |
| Treść komentarza: | 5/5 i do ulu ! |