reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: aeterna

Login: aeterna
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 23.01.2009r.
Ost. logowanie: 28.11.2009, 13:52
Punkty: 1 543
Wiek 30
Status offline
Opis

poniedziałek, 26.01.2009r.

aeterna skomentowała
Treść komentarza: Swietna gierka 5
aeterna zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Wyzwij Mózgowców i zmierz się z 4 mini-grami, udowadniając swoje wielkie zdolności umysłowe! Klikaj myszką, aby wybrać poprawną odpowiedź.
aeterna zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy?
To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie.
Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło!
aeterna skomentowała
Treść komentarza: Świetna, odprężająca gierka MOżna się sprrwdzić, choć niektórzy dorośli pewnie się zawstydzą
aeterna skomentowała
Treść komentarza: 11.Śrubokręt jest w szufladzie 12.Otwieramy nim obie puszki z farbą. 13.Malujemy obraz z buźką, potem klikamy na niego. 14.Śrubokrętem odkręcamy blachę z dołu szafy. Bierzemy drąg i łączymy z hakiem z wazonu. 15.Ściągamy skrzynkę z szafy. 16.Włączamy wiatrak. 17.Idziemy do sejfu. Włączamy kolory oznaczone pod łóżkiem jako Y. Mamy ostatnią monetkę i kolejną podpowiedź, na razie nie wiem do czego 18.Kolejną podpowiedź mamy w jednym z kartonów pod łóżkiem. 19.Jeszcze jedna w książce, widoczna przy zgaszonym świetle. Ilość żółtych kół to pozycja danej cyfry w kodzie przy drzwiach Ufff... zmęczyłam W nagrodę dostałam dracenę i maskę
aeterna skomentowała
Treść komentarza: Po kolei 1Bierzemy monety z kosza i spod kosza. Włączamu TV 2.Krok w lewo. Czytamy kartkę zza szafki 3.Czytamy kolejną kartkę, z boku szafy. 4.Bierzemy książkę z półki. 5. Krok w lewo. Czytamy litery spod łóżka, bierzemy monetę spod poduszki 6.Idziemy do zielonego pudełka. Pierwszy kolor podany był na szafie, drugi w książce, a trzeci za szafką. Czwarty musimy trafić. 7.Wykorzystujemy nowo zdobyty kluczyk i bierzemy monetę 8.Kolejny kluczyk wykorzystujemy do zdobycia upragnionego młotka 9.Bawimy się w młotkowego i zdobywamy haczyk i kolejną monetkę 10.Farby są w szafie i w jednej z szuflad. Trzeba próbować z różnej perspektywy

niedziela, 25.01.2009r.

aeterna skomentowała
Treść komentarza: 11.Śrubokręt jest w szufladzie

12.Otwieramy nim obie puszki z farbą.

13.Malujemy obraz z buźką, potem klikamy na niego.

14.Śrubokrętem odkręcamy blachę z dołu szafy. Bierzemy drąg i łączymy z hakiem z wazonu.

15.Ściągamy skrzynkę z szafy.

16.Włączamy wiatrak.

17.Idziemy do sejfu. Włączamy kolory oznaczone pod łóżkiem jako Y. Mamy ostatnią monetkę i kolejną podpowiedź, na razie nie wiem do czego

18.Kolejną podpowiedź mamy w jednym z kartonów pod łóżkiem.

19.Jeszcze jedna w książce, widoczna przy zgaszonym świetle.

Ilość żółtych kół to pozycja danej cyfry w kodzie przy drzwiach

Ufff... zmęczyłam W nagrodę dostałam dracenę i maskę
aeterna skomentowała
Treść komentarza: Po kolei

1Bierzemy monety z kosza i spod kosza. Włączamu TV

2.Krok w lewo. Czytamy kartkę zza szafki

3.Czytamy kolejną kartkę, z boku szafy.

4.Bierzemy książkę z półki.

5. Krok w lewo. Czytamy litery spod łóżka, bierzemy monetę spod poduszki

6.Idziemy do zielonego pudełka. Pierwszy kolor podany był na szafie, drugi w książce, a trzeci za szafką. Czwarty musimy trafić.

7.Wykorzystujemy nowo zdobyty kluczyk i bierzemy monetę

8.Kolejny kluczyk wykorzystujemy do zdobycia upragnionego młotka

9.Bawimy się w młotkowego i zdobywamy haczyk i kolejną monetkę

10.Farby są w szafie i w jednej z szuflad. Trzeba próbować z różnej perspektywy

Któryś raz podchodzę do tej gry. Utknęłam, bo nie mogę znaleźć śrubokręta
aeterna skomentowała
Treść komentarza: Nie, jeszcze trzeba wyjść przez drzwi

sobota, 24.01.2009r.

aeterna zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.
Polecamy: