reklama
| Login: | adzik11 |
| Płeć: | Mężczyzna |
| Zarejestrowany: | 28.12.2008r. |
| Ost. logowanie: | 05.03.2024, 00:35 |
| Punkty: | 436 |
| Wiek | 27 |
| Status | offline |
| Opis | lubie giercownie!! :) |
| Treść komentarza: | JHKUHKUHKHJK |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Stwórz wybraną postać z mangi Naruto. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Stwórz własną postać z anime Naruto. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Wybierz w jaki sposób Crazy Jay ma zginąć. Uwaga! Gra zawiera sceny brutalne! |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Weź udział w wyścigach gokartów i pokaż na co się stać! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - specjale Enter - użycie przedmiotu |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Kolejna część humorystycznej gry z serji Happy Tree Friends, tym razem wielkanocne wydanie z bobrem Toothy'm. |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Wciel się w agenta Stickmana i zagraj w bardzo widowiskową, super przygodowo-logiczną grę point&click. Twoim zadaniem jest dokonać ucieczki z super strzeżonego więzienia. Sterowanie za pomocą myszki (interakcja z otoczniem) |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | HICIOR! Twoim zadaniem jest wyżycie się na automacie z napojami. Musisz jak w najkrótszym czasie dokonać jego destrukcji. Za zebrane pieniądze będziesz mógł kupić sobie ulepszenia Sterowanie za pomocą myszki |
| Ocena |
(5)
|
| Opis gry: | Świetna bijatyka, w której tworzymy własną postać, a następnie musimy pokonać 20 najlepszych zawodników. Proponuję przed walkami potrenować ataki. |
| Ocena |
(4)
|
| Opis gry: | Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika. Zasady gry: 1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika 2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania 3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa 4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz. Sterowanie podane w grze. Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga: Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki. Pole lodu i Pomoc dla Katary: Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce. Pole Ognia i Pomoc dla Zuko: Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia. Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph: Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki. |