reklama
Giercownia - Gry Online

Ultimate Defense 2

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 190 039
Rozmiar gry: 2,43 MB
Użytkowników lubiących grę: 99
Ocena: 3,80
Łącznie głosów: 195

Gra dodana przez:

HICIOR Miodna oraz dopieszczona graficznie gra typu defense. Ustaw swoje jednostki tak, by wrogie siły nie przedostały się przez Twoje terytorium!

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.238.90.*

Komentarze (83)

avatar robaczek1010200
robaczek1010200 20.01.2013, godz. 14.28 odpowiedz
+2
LOL miałem w ruletce 13 prób a wylosowałem tylko 100 kasy
Ale pro po oceny to gra fajna
avatar kanu90
kanu90 31.07.2011, godz. 05.04 odpowiedz
-1
63639 nick kanu 12 rund od 9 rundy wystarczy po 3 smoki stawiac nic wiecej dosc latwa ale fajna gra pozdrawiam oby wiecej takich gierek
avatar kanu90
kanu90 31.07.2011, godz. 04.19 odpowiedz
0
naprawde gra godna poswiecenia czasu 9 lvl niestety mnie rozwalil ale za drugim razem dojde dalej xd tylko ta ruletka ani razu nie trafilem -.- xd ale za gre 5/5 i oczywiscie do rojowiska os xd
avatar damka12345
damka12345 02.06.2011, godz. 15.53 odpowiedz
-1
spx gierka 5/5
avatar blax333
blax333 15.02.2011, godz. 17.22 odpowiedz
-3
6lvl i ded pobije mnie ktos ?
avatar blax333
blax333 15.02.2011, godz. 17.15 odpowiedz
-3
Yeach jak narazie 5 lvl naprawde
avatar blax333
blax333 15.02.2011, godz. 17.08 odpowiedz
-4
sorka za blendy
avatar blax333
blax333 15.02.2011, godz. 16.56 odpowiedz
-4
Sorry omylka dajcie mi minusa ale niezauwazylem to my tracimy kase a niedostajemy dajcie mi minutsa
avatar blax333
blax333 14.02.2011, godz. 20.41 odpowiedz
-4
Krzaki raczy sie* ale to czasami w 1 rundzie
avatar blax333
blax333 14.02.2011, godz. 20.39 odpowiedz
-4
Aha (wielka porada) dajcie na lopate I SPRZEDAWAJCIE DRZEWA PO 50$
Gracze online (1):
Polecamy: