reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: veronica

Login: veronica
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 17.02.2009r.
Ost. logowanie: 13.08.2009, 17:06
Punkty: 316
Wiek 35
Status offline
Opis

sobota, 21.03.2009r.

veronica skomentowała
Treść komentarza: 12) ukazuje się koło, gdzie okładamy żółte kule. Mnie brakowało kuli z "e" - znajduje się w pokoju diabła, na środku zółtej posadzki. Gdy ułozymy kule, naciskamy na nie filetową różdżką. Robi się czarne tło. Włączmy szary przycisk i pojawiają sie schody, a na ich szczycie stojak, na któym umieszczamy srebrną kule. Czekamy az zrobi sie złota. Zabieramy i idziemy do głównych drzwi - skrót - zółta plama na podłodze. 13) W drzwiach umieszczamy statuetki i złotą kule, ciągniemy za wajchę i KONIEC :
veronica skomentowała
Treść komentarza: 9) Pojawiła sie w ścianie różdżka i pop prawej stronie stojak ze srebrną kulką; 10) Wracamy do pokoju DEVIl i tam naciskamy na krawędź ogromnego pudła - dostajemy klucz, który wykorzystujemy na srebrnej skrzynce w pokoju Angel. Mamy druga statuetkę. Miedzy ogromną czarną kulą a zółtą podstawką znajduje się żółta kula "g". Poza tym na wewnętrznej stronie drzwi do srebrnej skrzynki mamy kartę diabła. 11) Wracamy do pokoju DEVIL i tam używamy karty diabła na prawym eksponacie (trzeba przybliżyć sobie w tym celu dolną część eksponatu). Otwieraja nam sięukryte drzwi w ściani i pojawiają schody. Wchodzimy
veronica skomentowała
Treść komentarza: 5) w pomieszczeniu z parą drzwi mamy jakby wagę (ANGEL, DEVIL). Na ANGEL kładziemy pierścionek. 6) Wchodzimy do pokoju diabła i otwieramy kluczem skrzynkę. Podnosi się nam ogromne pudło i ukazuje posąg. Zabieramy go i możemy zanieść do głównych drzwi. 7) wychodzimy z pokoju diabła i idziemy w prawo. Tam mamy półkę z kulkami. zabieramy żółta ze środka "m"; 8) Idziemy do pokoju ANGEL.Tam mamy na ścianie czarne paski. Naciskamy po lewej stronie, w 8 od dołu i wkładamy kartę angelka
veronica skomentowała
Treść komentarza: 1) Klikamy na statuetkę po lewej stronie i bierzemy żółtą kulkę "i"; 2) Idziemy do pomieszczenia ze srebrnymi ramami. Klikamy na ramię aniołka i pojawia się nam przycisk-naciskamy; to samo robimy z diabełkiem - też pojawia się przycisk - naciskamy. Po środku pokoju, na tym co łącza się ramy też znajduje się przycisk - naciskamy. Pojawia się pierścionek - bierzemy go. Za czarna flagą znajduje się żółta kulka (drugie "i") - bierzemy. 3) Idziemy do pokoju w którym znajdują się srebrne drzwi (małe). w prawym rogu, gdzie stykają się krawędzie ściany ukryty jest klucz (srebrny). Następnie wchodzimy przez drzwi. 4) Idziemy w prawo. Mamy dwa obrazy i 2 symbole. W obrazie z napisem KANON ukryta jest w dole karta - bierzemy. Natomiast w symbolu od lewej strony znajduje się kolejna żółta kulka

piątek, 20.03.2009r.

veronica zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Uwolnij uwiezionych ludzi w wieży przez terrorystów.
veronica zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Trafisz we właściwe dźwięki? Spróbuj uciec z muzycznego piekła. Lekcja muzyki nie jest dla ciebie! Zabawna gra escape skierowana do zaawansowanych giercowników.
Użyj myszy do sterowania. Kliknij na przedmiotach znajdujących się w klasie, by zacząć zabawę. Niektóre zdarzenia mogą być wywołane przez kliknięcie na dwa lub trzy przedmioty. Część przedmiotów może być przechowywana w schowku; kliknij na nie, by ich użyć. Na pierwszym poziomie ekran jest podzielony na dwie części. Granie na jednym z nich spowoduje zamrożenie akcji na drugim, dopóki nie skończysz.
veronica skomentowała
Treść komentarza: 7)Naciskamy na kij w pianinie. 8) mamy chłopca i dziewczynkę. Bierzemy od chłopca flet, a od dziewczynki gumę i łączymy te dwa elementy. - zostaje uwięziony woźny. 90 Z kwiatka bierzemy zimie i wkładamy do zlewu - otrzymaną masę rozklejamy na szybę. 10) otwieramy półkę kolo drzwi i bierzemy śrubokręt, którym odkręcamy śrubki w wentylatorze. Przesuwamy krzesełko i dajemy dyla na wolność KONIEC
veronica skomentowała
Treść komentarza: 5) Bierzemy czerwony kabel, podłączmy do gniazdka koło gitarzysty, następnie zabieramy ze stołu niebieską szmatkę, którą kładziemy na flecie - chłopcu odwróconemu do nas tyłem. Bierzemy wodę ze stołu i dajemy ją perkusiście. 6) Bierzemy kredę i gąbkę z tablicy oraz kosz na śmieci - obok drzwi. Kredę łaczymy z gąbkom, a powstałą biała maź z koszem na śmieci. Kosz kładziemy kolo zółtego wentylatora, na różową komodę. włączmy wentylator.
veronica skomentowała
Treść komentarza: 1) Zamieniam chłopcom nuty - zaznaczam odpowiednio na nie (od lewej pierwsze, później od prawej a na koniec środkowe; 2) Biorę z okna sznurek i obwiązauję nim krzesła 3 dziewczynek zaczynając od tej najbliżej okna; 3) biorę coś żółtego ze stołu i zawiązuje nim stołek od pianina i nogę od pianina; 4) Biorę mikrofon i rzucam nim w alarm koło drzwi. Naciskam na alarm i zaczyna padać deszcz.
veronica zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Wydostań się ze starożytnego statku za pomocą znalezionych przedmiotów.
Gracze online (7):
Polecamy: