reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: raven238

Login: raven238
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 05.08.2011r.
Ost. logowanie: 08.08.2012, 16:37
Punkty: 2 941
Wiek 17
Status offline
Opis Jedyne co powinieneś o mnie wiedzieć , to jakiej muzy słucham . ( Metalcore , Glam Metal , Emocore , Crunkcore , Jerkcore , Screamo , Rap , trochę Dubstep , Post Hardcore . ) Jeśli słuchasz tej samej lub podobnej , masz pretekst by napisać na GG . To tyle .. .

poniedziałek, 02.07.2012r.

raven238 skomentowała
Treść komentarza: Oj , no to ja Ci zazdroszczę Natalia xDD U mnie nawet spoko . A u Cb .?
raven238 skomentowała
Treść komentarza: Czemu bdb zach. a nie wz . ? Liścik z tą golarką , jeśli o to chodzi . >.< Z mojej największa to 5.09 , miała ją taka dziewczyna ...

piątek, 29.06.2012r.

raven238 skomentowała
Treść komentarza: Ja też pasek , średnia 5.0 zachowanie bardzo dobre ..

poniedziałek, 11.06.2012r.

raven238 skomentowała
Treść komentarza: Nienawidzę jak się do mnie tak mówi -.- Zupełnie jakbym do Cb "Nati" czy "natusia" powiedziała -.-

piątek, 08.06.2012r.

raven238 skomentowała
Treść komentarza: Wszystkiego Najlepszego Natalio .! xD

czwartek, 31.05.2012r.

raven238 skomentowała
Treść komentarza: O łaaaał, dzięki xD Ja na urodziny miałam dostać nowego laptopa, ale chyba dostanę go dopiero na wakacje ..

niedziela, 27.05.2012r.

raven238 skomentowała
Treść komentarza: No właśnie :3 Ale no wiesz, nwm co matka na to, bo potem będzie : "Czemu zmieniłaś bez mojej zgody ?!" ,"ja mam z plusa, Ty też musisz mieć !" itp. -.-' No ale się postaram wynegocjować ^^ Aha i nie tylko Ty z moich znajomych (z którymi często piszę) masz z orange . Praktycznie to wszyscy xD Ale i tak zmienię nr, bo ten mój aktualny ma za dużo osób . O wiele za dużo ... Do wakacji powinnam zmienić .

piątek, 25.05.2012r.

raven238 skomentowała
Treść komentarza: Dziękuję ; * Noooo, spotkanie z okazji moich urodzin . Ja tam mam z plusa i nie narzekam zbytnio . Jedyny minus to to, że nie mogę do wszystkich sieci pisać esemesów za darmo -.-' Ale chyba (nie jestem pewna) zmienię se na orange .

czwartek, 24.05.2012r.

raven238 skomentowała
Treść komentarza: Heh .. Chyba jutro poproszę ojca , żeby mi konto doładował ^^ Ciekawe co przygotował na to spotkanie xD

wtorek, 22.05.2012r.

raven238 skomentowała
Treść komentarza: Ym, spoko .. Jak na razie to mam mało na koncie xD A teraz chyba dostanę szlaban na fona i komputer .. Nie pytaj dlaczego .. Lepiej nie ..
Gracze online (22):
Polecamy: