reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: prusik

Login: prusik
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 13.03.2011r.
Ost. logowanie: 17.03.2011, 18:28
Punkty: 39
Wiek 27
Status offline
Opis

środa, 16.03.2011r.

prusik zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Zabawa nożem a'la android Bishop z filmu Obcy - Decydujące starcie.
W grze używamy spacji.
Wyniki prosimy podawać w komentarzach.
prusik zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: HICIOR! Zasiądź za sterami Mecha i zrób porządek z rebelią
Sterowanie:
W;S;A;D lub Strzałki - poruszanie się
Myszka - celownik
LPM - strzał
Spacja lub Shift - rakieta
O lub P - mapa/opcje
prusik zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Twoim zadaniem jest jak najdłużej przetrwać. Zbieraj monety za które możesz ulepszać swoją postać.
Sterowanie:
Strzałki lub W;S;A;D - poruszanie się
Wyniki prosimy podawać w komentarzach.

wtorek, 15.03.2011r.

prusik zagłosował
Miniaturka gry: Akinator Akinator
(1985)
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Pomyśl o znanej osobie lub postaci, odpowiedz na kilka pytań dżina Akinatora, a odpowie poprawnie (w większości przypadków) kogo masz na myśli!

Wystarczy pomyśleć o jakiejś osobie i dać Akinatorowi odgadnąć o kogo chodzi. Dżin zada Ci kilkanaście pytań na których możesz wybrać 5 odpowiedzi. Następnie możemy obserwować jak geniusz spina się i koncentruje i na końcu podaje prawidłową odpowiedź, a my albo patrzymy z niedowierzaniem, albo nas szlag trafia i próbujemy dalej.
prusik zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: HICIOR! Wkrocz do magicznego świata RPG i oczyść królestwo z wszelkiej maści zmor i potworów by na końcu pokonać złego Gordziaka. Zbieraj pieniądze na swoje uzbrojenie, szukaj magicznych artefaktów i rozwijaj swoje magiczne umiejętności.
Rozmiar przedstawionego w grze świata to ok 20 godzin rozgrywki lub więcej co na pewno docenią wytrawni giercownicy.
Sterowanie:
Strzałki lub W;S;A:D - poruszanie się
Z lub N - atak
X lub M - magiczny atak
Spacja - inwentarz

By rozpocząć gre należy kliknąć PLAY w prawym dolnym rogu.
prusik zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Weź udział w turowych pojedynkach Mechów.
Świetna turowo-taktyczna gra RPG, w której walczymy z innymi robotami. Udoskonalaj broń i inne niezbedne rzeczy, aby z każdego pojedynku wychodzić cało. Sporo możliwości kombinowania, opcja dokupywania dodatkowego uzbrojenia (a nawet ubezpieczenia!).
prusik zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: HICIOR! W Imperium Rzymskim zapanował gwałt, pijaństwo i perwersja. Twoim zadaniem jest wymierzyć sprawiedliwość i zrobić z tym porządek!
Sterowanie:
Spacja - mapa
Strzałki - poruszanie się
Litery, które oznaczają czynności pojawiaja się w trakcie gry u dołu ekranu. Z początku aktywny jest tylko klawisz "D" - cios
prusik zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Wybierz sobie potwora i zrób wszystko aby ewoluował. Zjadaj napotkanych ludzi i dokonaj ewolucji w jak najkrótszym czasie.

Sterowanie:

Strzałki - poruszamy się
Spacja - akcja
prusik zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Świetna bijatyka, z dość odmiennym sposobem rozgrywania pojedynku. W grze spotkamy się z elementami strategii, gry turowej oraz karcianki RPG, co może na początku wydawać się dziwnym połączeniem. Zdolność pogodzenia tych trzech gatunków, pomoże Tobie wygrać wszystkie walki i odnieść druzgocące zwycięstwo. Każdy z dostępnych zawodników, których możemy wybrać przed rozpoczęciem gry, posiada swoją własną talie magicznych kart. Dostępni zawodnicy to znane postacie gier komputerowych i konsolowych, a są nimi Fulgore z Killer Instinct, Scorpion z Mortal Kombat, Sephiroth z FinalFantasy VII, Sorcerres z Diablo 2 oraz Master Chief z Halo.
prusik zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika.
Zasady gry:
1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika
2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania
3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa
4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz.

Sterowanie podane w grze.

Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga:
Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki.

Pole lodu i Pomoc dla Katary:
Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce.

Pole Ognia i Pomoc dla Zuko:
Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia.

Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph:
Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki.
Gracze online (1):
Polecamy: