reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: mortaro

Login: mortaro
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 14.04.2008r.
Ost. logowanie: 07.05.2009, 14:59
Punkty: 732
Wiek 34
Status offline
Opis

sobota, 24.01.2009r.

mortaro zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Weź udział w turnieju Naruto.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
9; 0; -; +; - atak
mortaro skomentował
Treść komentarza: Najgłupsza gra na całej giercowni 0, cały czas net mi zacina, i musze resetować kompa
mortaro zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Anglojęzyczna gra tekstowa. Poderwij Hinate i Sakure.
mortaro skomentował
Treść komentarza: Ja sie jakoś biłem z Sasuke, i wygrałem Rasenganem, 5 i do ulu
mortaro zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Wybierz swój samochód i odmień go, zmieniając części w dowolny sposób.
mortaro skomentował
Treść komentarza: Wtedy troche dziwnie wygląda, a co do gry niezła 5 i do ulu
mortaro zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Wciel się w detektywa sklepowego i nie pozwól, by na Twoim terenie grasowali przestępcy. Jęśli już się pojawią nie miej dla nich litości!
Pamiętaj, by w czasie akcji korzystać z mapki u dołu ekranu
Sterowanie za pomocą strzałek.
mortaro skomentował
Treść komentarza: Super daje 5 i do ulu, gra najlepsza na całej giercowni
mortaro zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy?
To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie.
Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło!
mortaro skomentował
Treść komentarza: To jest banał wystarczy wybierać kategorie z których ci pięcio klasiści nie są dobrzy i będziecie mieli wielkie szanse na wygraną daje 5 i do ulu
Gracze online (1):
Polecamy: