reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: miiki

Login: miiki
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 15.03.2007r.
Ost. logowanie: 01.08.2009, 12:07
Punkty: 608
Wiek 28
Status offline
Opis

niedziela, 19.07.2009r.

miiki skomentował
Treść komentarza: INSTRUKCJA DLA 32 ETAPU!: Najpierw tą metalową skrzynke weź na ten przycisk kwadratowy co tylko skrzynka na nim może stać, potem tą skrzynke z danger weź na ostatnią skrzynke co sie elektryzuje jak sie włączy, przysuń metalową skrzynke do tej z danger, zejdź na dół i stań pod tą metalową skrzynką, przełacz przełącznik i gotowe! (Nie można wchodzić na czerwony przycisk!)

środa, 24.06.2009r.

miiki skomentował
Treść komentarza: Haha, 25 lvl przeszedłem z łatwością. . 5/5

poniedziałek, 22.06.2009r.

miiki skomentował
Treść komentarza: Też nie moge przejść ostatniej . Za grę 5!

sobota, 20.06.2009r.

miiki skomentował
Treść komentarza: No żal... w to sie nie da grać, bo co kilka sekund zmiena mi sie lvl na następny. Jakieś porady...?

wtorek, 09.06.2009r.

miiki skomentował
Treść komentarza: Nie wiem jak przejśc, gdy jest napis "Visit to win". Za gre 5.
miiki zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Karoshi Suicide Salaryman to gierka logiczno-zręcznościowa z nietypowym motywem przewodnim - to znaczy autodestrukcją. Zwycięstwem jest śmierć, samobójcza oczywiście. Pięćdziesiąt razy powtórzona. Kolce, wybuchy, kole pistoletowe, spadające skrzynie, porażenie prądem - ubaw po pachy. Koniecznie spróbujcie. Aby rozpocząć grę naciśnij dowolny klawisz.
miiki skomentował
Treść komentarza: Jak przejść 32 serca? Za grę oczywiście 5/5, idzie do ulu .

sobota, 06.06.2009r.

miiki zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: HICIOR! Gratka dla najzręczniejszych z giercowników z małą domieszką logicznego myślenia.
Umieścić różne figury geometryczne w wyznaczonym miejscu tak, by nie wystawały po za narysowany wzór.
Aby rozpocząć grę należy kliknąć na napis Jugar w lewym dolny rogu.
Sterowanie za pomocą myszki.
miiki skomentował
Treść komentarza: Przeszedłem całą, mało poziomów, dlatego 4/5.
miiki skomentował
Treść komentarza: 14 lvl: układamy tak "Parsley, Sage, Rosemary, Thyme" 15 lvl: Szukamy 5 różnic. 16 lvl: Wszystkie 4 ludki muszą sie pokazać. 17 lvl: Rozbijamy wszystkie butelki kulą. 18 lvl: Wszystkie 3 świnie muszą skoczyć. 19 lvl: Musimy tym latającym po znaku, żeby powstał PLAY. 20 lvl: Zapalamy wszystkie gwiazdki. 21 lvl: Musimy "wyczyścić" szachownicę. 22 lvl: Bierzemy hack na sam koniec i szybko zbieramy to górne kółko. Gra skończona .
Polecamy: