reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: karolka256

Login: karolka256
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 10.11.2010r.
Ost. logowanie: 10.12.2010, 19:50
Punkty: 260
Wiek 24
Status offline
Opis

czwartek, 11.11.2010r.

karolka256 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Kolejny raz stań się Płonącym Chłopakiem lub Wodna Dziewczyną. Woda i ogień - przeciwieństwa, które muszą ze sobą współpracować. Ciekawa platformówka na dwie ręce lub dwie osoby.

Sterowanie:
Płonący Chłopak - Strzałki
Wodna Dziewczyna - A;W;D
karolka256 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Między galaktyczne wojny przybrały na sile i teraz ludzkość walczy o każdy skrawek drogocennych planet, aby to jego kraj stał się super mocarstwem i mógł dyktować warunki pozostałym. Jako jeden z przywódców musisz więc uzbroić swoją bazę na Saturnie i jeśli to możliwe, wysłać armię na oddalona bazę wroga, aby ta zniszczyła ją i nie pozostał po niej kamień na kamieniu. Uważaj jednak, wróg nie będzie obojętny i aby się nie okazało, że to on wyeliminuje Ciebie!
Wciągająca gra strategiczna, w której gracz steruje armią żołnierzy. Wysyłaj swoje wojska przeciwko wojskom wroga. Celem głównym jest zniszczenie wrogiej bazy.

Sterowanie odbywa się za pomocą myszki.
W;S lub Strzałki Góra/Dół - przegląd planszy/kamera
karolka256 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Udaj się na wojskową musztrę nocną. Twoim zadaniem jest narysować trasę, jaką ma udać się żołnierz, tak aby zebrał wszystkie gwiazdki i dotarł do białej flagi.
Sterowanie:
Myszka - rysowanie trasy
Strzałki - przesuwanie przedmiotów
karolka256 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Sequel doskonałej gry strategicznej zawierającej również elementy RPG. Weź udział w rycerskich bitwach. Sprawdź swoje zdolności dowódcze! Za pokonanie wrogów otrzymasz punkty, doświadczenia oraz złoto, za które będzie możliwość ulepszenia ekwipunku.

Uwaga, gra ze względu na swoja złożoność może się długo ładować.
karolka256 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Zostań królem swojego imperium i postaraj się zapanować nad całym światem. Rozwijaj swoje wojsko i zdobywaj obiekty wroga.
Seasons of War to gra strategiczna osadzona w średniowieczu. Początkowo dysponujemy zaledwie kilkoma jednostkami i musimy zadowolić się słabo obwarowanym zamkiem, ale odpowiednio zarządzając skromnym królestwem i nie prowokując zawczasu nieprzyjaciela, szybko powinniśmy rozszerzyć nasze włości.
Sterowanie:
Myszka- obsługa interfejsu
W;S;A;D - kamera
Spacją - odznaczamy jednostki.
Klawisz 5 - możemy ponownie wybrać widocznych na ekranie rycerzy.
karolka256 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Kolejna część Farm Frenzy. Tym razem zajmujesz się hodowlą ryb.

Zobacz całą serie gier Farm Frenzy
karolka256 zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: HICIOR! Poprowadź własny salon SPA i spraw, by Twoi klienci byli usatysfakcjonowani.
karolka256 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Powiedz nam, jaki masz nastrój... a my powiemy ci, co dziś założyć!
Zobaczysz serię par obrazków.
Kliknij na obrazek, który najlepiej koresponduje z twoim nastrojem.
Na końcu gry dowiesz się, jaki jest twój polecany styl na dzisiaj.
Wracaj każdego dnia, aby otrzymywać coraz to nowe style i wygrywać specjalne trofea.
karolka256 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Poprowadź własne gospodarstwo rolne.
Sterowanie za pomocą myszki
karolka256 zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy?
To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie.
Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło!
Polecamy: