reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: fcuk

Login: fcuk
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 17.07.2008r.
Ost. logowanie: 13.05.2013, 12:16
Punkty: 60
Wiek 41
Status offline
Opis

środa, 08.12.2010r.

fcuk skomentowała
Treść komentarza: duo crur bestia

piątek, 19.02.2010r.

fcuk skomentowała
Treść komentarza: Książkę możesz wziąć tylko w przeszłości (jak ci wszyscy ludzie siedzący przy stole są młodzi)
fcuk skomentowała
Treść komentarza: A więc, prościej chyba już się nie da
Na rysunku z mnichami są oznaczenie stron świta:
literka podobna do "K" oznacza północ (N)
literka podobna do "X" oznacza południe (S)
literka podobna do "C" oznacza zachód (W)
literka podobna do "S" oznacza wschód (E)
Trzeba ustawić te wzory na drzwiach zgodnie ze stronami świata czyli: W-E i N-S (naprzeciwko siebie) i wcisnąć środkową część.
Kiedy drzwi już się otworzą trzeba pamiętać aby również odpinać przeciwległe łańcuchy, tak aby skrzynia nie spadła.

wtorek, 16.06.2009r.

fcuk skomentowała
Treść komentarza: 18. Wracamy do planszy ze stołem i znowu podchodzimy do drzwi, za którymi są schody. 19. No i znowu musimy zapamiętać kilka dźwięków i powtórzyć je w odpowiedniej kolejności. Otwierają się jakieś dziwne drzwi, w których widzimy siebie, jako małą dziewczynkę 20. Podchodzimy do pola opisanego
„da capo”. Zostawiamy książkę i stajemy na polu obok. Jeśli wszystko poszło ok. wracamy do planszy ze stołem. 21. Podchodzimy do zegara zakładamy diadem i wracamy do teraźniejszości. 22. Teraz, kiedy mamy już wszystkie karty podchodzimy do drzwi, (za którymi są schody) i znowu powtarzamy kombinację dźwięków. Na polu opisanym „carpe diem” zostawiamy trzy karty i stajemy obok.
KONIEC
fcuk skomentowała
Treść komentarza: 10. Wracamy do planszy ze stołem i pochodzimy do drzwi 11. Teraz musimy zapamiętać kilka dźwięków i powtórzyć je w odpowiedniej kolejności. Otwierają się jakieś dziwne drzwi, w których widzimy siebie, jako staruszkę. Przechodzimy przez nie. Podchodzimy do kółka opisanego „at patres” i zostawiamy na nim zebrany wcześniej popiół. Teraz stajemy na kółku obok. Jeśli wszystko poszło ok. wracamy do planszy ze stołem. 12. Znowu podchodzimy do zegara i zakładamy diadem 13.Tym razem lądujemy w przeszłości. 14. Znowu bierzemy świecę ze stołu i ją zdmuc*****y. 15. Na planszy z kominkiem zabieramy z paleniska książkę 16. Zakładamy diadem pojawia się mnich i daje nam drugą już kartę 17. W fotelu siedzi kobieta w ciąży, która również wręcza nam kartę (mamy już trzy)
fcuk skomentowała
Treść komentarza: 3. Dajemy dziewczynie świecznik i zapałki (wracamy do planszy nr. 1) 4. Podchodzimy do zegara i patrzymy na jego tarczę. 5. Teraz zakładamy nasz diadem. 6. Pojawia się taki dziwny zegar, musimy dopasować odpowiednie połówki „tarcz zegarowych”. Jedna przenosi nas wstecz, druga w przyszłość a przy pomocy trzeciej wracamy do teraźniejszości. 7. W przyszłości zabieramy świecę ze stołu i znowu ją zdmuc*****y (trafiamy na plansze nr. 2 tyle tylko, że w „przeszłości”) 8. Zabieramy popiół z kominka. 9. Zakładamy diadem i pojawia się jakiś dziwny facet i daje nam kartę (musimy zebrać takie trzy) 10. Wracamy do planszy ze stołem i pochodzimy do drzwi
fcuk skomentowała
Treść komentarza: 1. Pierwsza plansz (ze stołem) bierzemy diadem z głowy babki o fioletowych włosach i wazon z prawej strony planszy. 2. Bierzemy świeczkę ze stołu i zdmuc*****y ją (plansza nr. 2) z kominka zabieramy zapałki.

środa, 03.09.2008r.

fcuk skomentowała
Treść komentarza: 17. Odrywamy od ściany drabinę i kładziemy ją tak aby móc po niej przejść na drugą stronę 18. Odkręcamy zawór i kiedy woda już spłynie schodzimy na dół 19. Teraz po drabinie na górę do takiego małego pokoiku 20. Z beczki zabieramy taki haczyk w kształcie litery "S" 21. Haczyk razem z tym fioletowym kółkiem zawieszamy na łańcuchu. 22. Na podstawce, która stoi na środku pokoju ustawiamy odpowiedniej wysokości świecę i patrzymy na ścianę 23. Te symbole, które będą podświetlone wybieramy na kółku, które jest na podłodze 24. Jeżeli wszystko jest ok dostajemy taką dziwną część do gramofonu, którą montujemy. Coś tam gadają i KONIEC
fcuk skomentowała
Treść komentarza: 10. Wychodzimy po schodach na górę ( jesteśmy na pierwszej planszy) 11. Teraz schodzimy tam gdzie siedział pijak 12. po rurce przechodzimy na drugą stronę kanału 13. Za pomocą klucza ustawiamy mniej więcej taki wzór -o- 14. teraz powinna spłynąć z kanałów woda 15. Za pomocą łomu otwieramy studzienkę kanalizacyjną i schodzimy po drabinie na dół 16. Zakładamy nasze okulary

piątek, 29.08.2008r.

fcuk skomentowała
Treść komentarza: 1. Schodzimy na dół po schodach 2. Gadamy z pijakiem i zabieramy mu butelkę 3. Teraz bierzemy drewnianą paletę i kładziemy ją na wodzie 4. przepływamy pod kratą na palecie 5. Zakładamy okulary na podczerwień 6. Na górze po lewej stronie zabieramy klucz i przyciskamy następujące guziki: 4265 7. podchodzimy do świecącej skrzynki i wyjmujemy z niej wszystko 8. Wracamy do naszej maszyny i resetujemy ją 9.Teraz wybieramy 421325
Gracze online (1):
Polecamy: