reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: dalother

Login: dalother
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 12.11.2007r.
Ost. logowanie: 14.12.2011, 22:39
Punkty: 41
Wiek 29
Status offline
Opis

piątek, 20.08.2010r.

dalother skomentował
Treść komentarza: 5/5 jak za każdą grę tej serii, choć poprzednie części były lepsze

czwartek, 19.08.2010r.

dalother skomentował
Treść komentarza: Fajna gra, ale niezbyt fajny system poruszania.
dalother skomentował
Treść komentarza: Dość prosta gierka... Daję opis przejścia:

Idziemy do pokoju z łóżkiem i szafką nocną (?). Najpierw zaglądamy pod poduszkę skąd wyciągamy CZERWONY KLUCZYK. Następnie zaglądamy pod łóżko, a stąd wyjmujemy PILOT. I jeszcze raz spoglądamy na ramę od łóżka, nad poduszką. Zabieramy stąd ŚRUBOKRĘT. Teraz zaglądamy do lewego kółka szafki nocnej, skąd zabieramy NIEBIESKI KLUCZYK.

Kierujemy się teraz do pokoju z 2 szafkami. Zabieramy stąd HERBATĘ i używamy po kolei kluczyków, dzięki którym zdobywamy OBCĘGI oraz HERBATĘ (niebieski kluczyk) i ŁOM oraz ponownie HERBATĘ. Używamy łomu na środkowej półce szafki obok, a stąd zabieramy CZERWONĄ KULKĘ.

Idziemy do pokoju z radiem i monitorem. Zabieramy stąd HERBATĘ, która leży na półce. Następnie używamy obcęgi na radio i zdobywamy UCHWYT. Przybliżamy kamerę na metalowe pudełko i używamy śrubokrętu. Ustawiamy tutaj wyraz "ESCAPE" (po zgaszeniu światła w tym samym pokoju pojawia się ten napis), naciskamy ponownie na skrzynkę i wyjmujemy ŻÓŁTY KLUCZYK. Po raz ostatni przybliżamy ekran, naciskając na punkt obok czarnej szafki, a w ten sposób znajdujemy się na tyłach owego przedmiotu. Stąd zabieramy LUPĘ.

Idziemy do pokoju z obrazkiem, drzwiami i notesem. Używamy pilota na klimatyzacji (?), a stąd zabieramy GUMKĘ, którą od razu używamy na kreskach w zeszycie. Naszym oczom ukazuje się STRZAŁKA. Przybliżamy teraz obrazek i używamy lupy do powiększenia ZNAKU znajdującego się w prawej-górnej części. Zapamiętujemy to, gdyż zaraz będzie nam potrzebne.

Idziemy do pokoju z łóżkiem i przybliżamy ekran na mini-sejf. Wprowadzamy kombinację: duży znak - gwiazdka, mały znak - kółko, po czym otwieramy go i wyjmujemy ZIELONĄ KULĘ. Przybliżamy ekran jeszcze raz, ale tym razem na szafkę nocną. W puste dziurki wsadzamy uchwyt od radia i wyjmujemy NIEBIESKĄ KULKĘ.

Ponownie idziemy do pokoju z 2 szafkami i używamy żółtego klucza, zdobywając w ten sposób ostatnią już HERBATĘ oraz MŁOTEK.

Udajemy się do pokoju z obrazkiem, drzwiami i zeszytem. Używamy młotka na ścianie poniżej włącznika/wyłącznika światła. Stąd wyjmujemy ŻÓŁTĄ KULKĘ.

Wracamy do pokoju z monitorem i przybliżamy na niego ekran. Wsadzamy kulki w takiej kolejności: zielona, żółta, niebieska, czerwona. Na ekranie ukazują się nam dziwnie ułożone CYFERKI.

Idziemy do pokoju z drzwiami i przybliżamy ekran, by móc wpisać wyjściowy kod. Ustawiamy cyfry w takiej kolejności: 3, 9, 4, 5 i naciskamy czerwony przycisk, który po chwili zmienia się kolorem w żółty. Oddalamy ekran i naciskamy na klamkę. Wychodzimy z zamkniętego pokoju...

Pozdrawiam!

niedziela, 01.08.2010r.

dalother skomentował
Treść komentarza: Niesamowita - 5/5.

Dla niedowiarków - mogę podać zakończenie + opis przejścia .

środa, 12.03.2008r.

dalother zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Gra na podstawie filmu "Alvin i wiewiórki". Pomóż Alvinowi zachować porządek w kuchni.
Sterowanie za pomocą strzałek.
dalother skomentował
Treść komentarza: lipa - 2. Wiewiór za wolno się rusza i w ogóle jedyne co robi się to łazi od lewo do prawo!
dalother zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Zamróź wszystkie potwory poprzez rzucanie w nie śniegiem, a następnie zepchnij kulę śniezną na wrogów, by wydostać z nich zabawki.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
A - skok
S - strzał
dalother skomentował
Treść komentarza: Nie działa - 1

poniedziałek, 10.03.2008r.

dalother skomentował
Treść komentarza: Nic ciekawego to w tej grze nie ma szczerze mówiąc. Daję 2! Jest wiele takich gier i są o wiele lepsze!
Gracze online (1):
Polecamy: