reklama
Giercownia - Gry Online

Poco2 Escape 1

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 58 772
Rozmiar gry: 527,73 kB
Użytkowników lubiących grę: 9
Ocena: 3,27
Łącznie głosów: 122

Gra dodana przez:

Gra typu escape. Twoim zadaniem jest ucieczka z pokoju i uratowanie małej dziewczynki! Powodzenia!

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.140.185.*

Komentarze (46)

avatar lipstick
lipstick 23.10.2010, godz. 07.42 odpowiedz
+1
PRZESZŁAM Ale bez poradnika bym sobie nie poradziła... Aby znaleźć ten poradnik wystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie . A za grę 5/5 i do ulu .
avatar aagnieeszkaa
aagnieeszkaa 12.03.2009, godz. 14.43 odpowiedz
0
ale fajna gra, krótka, ale daje 5/5
avatar tysia14johnny
tysia14johnny 15.02.2008, godz. 12.38 odpowiedz
0
Gierka teoretycznie prosta, ale bez pomocy linheya z tymi gwiazdkami w malutkich szufladeczkach nie dałabym sobie rady...daję 4
avatar kry5714n
kry5714n 01.11.2007, godz. 15.33 odpowiedz
0
bardzo łatwa gra i dlatego tylko 3
avatar linhey
linhey 21.10.2007, godz. 12.54 odpowiedz
0
10. na ostatniej polkce przy drzwiach sa male skrzyneczki 11. zgodnie z kalendarzem wkladasz gwiazdki tam jak na kalendarzu byly zapisane czyli 5,16,21,25 i 31 PAMIETAJ ze liczysz od 2 szafki (pierwsza sie nie liczy) 12. jak to zrobisz to w drugiej szafeczce pojawi sie niebieska kulka 13. idziesz do sejfu i wbijasz kod (59236) iwkladasz kluczyk i naciskasz czerwony prtzycisk 14. dostajesz przecinak 15. idziesz z nim do pudelka i przeciansz prawa strone pudelka - dostajesz czerwona kulke 16. idzesz w lewo i naciskasz na obraz - wkladasz kulki do glow misiow i na ziemie wypada zielony klucz 17. idziesz do drzwi i THE END
avatar linhey
linhey 21.10.2007, godz. 12.47 odpowiedz
0
1.pod ostatnia polka bradziej po rawej stronie jest zielony srubokret 2.nim otwierasz czerwone pudelko u gory - masz tam klucz. 3. zamykasz pudelko i naciskasz na spod pudelka zeby sie podnioslo, masz rysunek liska z numerem 5 i gwiazdke 4. idziesz raz w lewo i otwierasz pudelko, bierzesz gwiazdke i masz rysunek pieska z numerem 36 5. naciskasz na rysunek na scianie po lewej i tam gdzie nie srubki naciskasz, jest gwiazdka i rysunek misia z numerem 92 6. idziesz 2 razy w prwo i masz breazowa szafke 7. otwierasz i masz gwiazdke 8. za szafka jest gwiazdka i rysunek w jakiej kolejnosci masz wpisac liczby ktore byly przy misiach - jako kod do sejfu 9. zaraz po lewej jest kalendarz - zapamietaj lub zapisz
avatar libby1000
libby1000 08.10.2007, godz. 14.34 odpowiedz
0
Jak ułożyć ten klaser...? Nie rozumiem.
avatar slonko84
slonko84 04.10.2007, godz. 10.50 odpowiedz
0
przeszłam...
avatar relly
relly 02.10.2007, godz. 19.59 odpowiedz
0
Bardzo fajna. Nie przeszłam do końca. Został mi jeszcze drugi nos misia. Sympatyczna grafika, fajne zadania. POLECAM 5
avatar pichlacz
pichlacz 08.09.2007, godz. 23.18 odpowiedz
0
Gra dosc latwa, chodz to nie umiejsza jej grywalnosci. Grafika calkiem w porzadku, zachecam, (5)
Gracze online (2):
Polecamy: