reklama
Giercownia - Gry Online

Submachine 3 The Loop

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 264 388
Rozmiar gry: 1,85 MB
Użytkowników lubiących grę: 65
Ocena: 3,61
Łącznie głosów: 256

Gra dodana przez:

Teraz do rozwiązania zagadki tajemnej maszyny. Nie musisz zbierać żadnych przedmiotów. Obserwuj jej działanie, staraj się zrozumieć zasady i odnaleźć drogę do wolności.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.117.70.*

Komentarze (80)

avatar promesoon
promesoon 22.06.2009, godz. 20.51 odpowiedz
-4
nudne i żalowe 2/5
avatar zap66
zap66 13.06.2009, godz. 14.05 odpowiedz
0
nawet fajna
avatar d1mae
d1mae 07.06.2009, godz. 19.22 odpowiedz
0
Może być 4/5...
avatar yepp
yepp 06.06.2009, godz. 19.16 odpowiedz
0
przeszzłamm jeee uwielbiam submachine 5!
avatar karuzelaa
karuzelaa 30.04.2009, godz. 17.09 odpowiedz
0
zagadki logiczne ] jak dla mnie 4/5
avatar aagnieeszkaa
aagnieeszkaa 05.03.2009, godz. 22.54 odpowiedz
-1
Pierwszy raz grałam w tą grę, bez podpowiedzi (za któe baaardzo dziękuję) nawet bym nie grała. 4/5
avatar odmieniec
odmieniec 07.01.2009, godz. 15.58 odpowiedz
0
Przeszlam super 10
avatar mokochan
mokochan 15.12.2008, godz. 15.49 odpowiedz
0
Rewelacyjna Przeszłam. Ta część nie była nawet tak trudna, jak mi się najpierw wydawało.
avatar hooper
hooper 20.11.2008, godz. 16.58 odpowiedz
0
7 plansza:szukamy 6 sybboli po pokojach i wpisujemy je na tablicy obok portalu, klik przycisk pod tablica, klik portal;8 plansza (hasło:flinta)sepsuta tablica, nad portalem wyswietlacz uruchamiany dźwignia pod portalem, symbole wyświetlane odwzorowuja pozycje światełek które zapalą sie po zamknięciu odpowiednich zasuw, potem tylko pokrętło nad zepsuta tablicą i klik portal plansza9 : pod portalem monitor w którym ustawiamy namiary na każdy z 4 pozostałych punktów np 1;-2, pociagamy dźwignię idziemy do pokoju 1;-2, znów dźwignie,po ustawieniu wszystkich klik portal; plansza 10 (anelka) 6 kolorów na dole 6 liter na górze, ustawiamy tak by kolory z dołu zgadzały się z literami na górze- b- black o - orange...klik portal ; plansza 11(botwinka): ustawiamy kropki w tablicy po lewej tak jak sa w tej po prawej a potem pokrętło pod portalem i klik portal; plansza 12 listek zanosimy do pokoju -12;9. dziękuje, koniec
Gracze online (5):
Polecamy: