reklama
Giercownia - Gry Online

Speed Escape 3

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 84 680
Rozmiar gry: 1,28 MB
Użytkowników lubiących grę: 12
Ocena: 4,13
Łącznie głosów: 50

Gra dodana przez:

Gratka dla miłośników gier typu escape.
Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów w jak najkrótszym czasie.
Są trzy miejsca, z których musisz się wydostać. Na każde z tych miejsc masz jedynie 5 minut. Powodzenia!
Wyniki prosimy podawać w komentarzach.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
54.81.139.*

Komentarze (22)

avatar skarbie1991
skarbie1991 14.08.2014, godz. 16.56 odpowiedz
+1
bardo fajna gra oczywiście na 5/5
avatar tusia0601
tusia0601 12.08.2011, godz. 10.41 odpowiedz
0
super
avatar j3t
j3t 26.04.2011, godz. 21.31 odpowiedz
0
super gra 5/5
avatar patryk154111
patryk154111 12.01.2011, godz. 14.27 odpowiedz
+1
kopioje zeby bylo na gorze jesli bedzie taki znaczek -> to znaczy w prawo czesc 1 1.przesuwamy środkowa poduszke mamy klucz,ktorym otwieramy szafe po lewej,bierzemy wieszak 2.przesuwamy szafke z lampa i naciskamy czerwony guzik,idziemy w prawo 3.otwieramy lodowke,przesuwamy produkty na dolnej pulce i mamy pilota 4.przeszukujemy szafki mamy kabel,wieszak wkladamy do szafki bez klamki,wode wkladamy do mikrofali i wyciagamy juz goraca -> 5.wode wylewamy na zolte kólko -> 6.kabel dajemy na telewizor,pilot na telewizor mamy kod do sejfu zza obrazem 937 7.kluczem otwieramy szafe przy drzwiach,bierzemy lopatke,wkladamy klamke(żolte kółko) i lopatke na snieg czesc 2 -> 1.otwieramy druga szafke od lewej,mamy nozyczki -> 2.klikamy na rolke,bierzemy srubokret i ksiazke -> 3.nozyczkami przecinamy sznur na szafie(mamy kod do "klockow" kolo kibelka), na gorze szafki przesuwamy i mamy przezroczysty balonik w szafie pod pulka jest ciemniejszy kwadrat wkladamy tam srubokret i mamy klucz,cofamy sie w lewo otwieramy kluczem szafke obok kibelka mamy"wrench" -> 4.klikamy na karnisz(to na gorze od zaslony) -> 5.klikamy na kosz bierzemy srubokret i odkrecamy srubki,mamy zloty klucz -> 6.nad lustrem brakuje przezroczystego balonika dajemy mamy wzor,patrzymy w ksiazce na liczby na figurami i wiemy jaki jest kod 231 -> 7.ukladamy klocki wedlug wzoru z szafy(lewa,prawa,dol w kolejnosci od gory do dolu)i klikamy na przycisk obok(przesuwa sie obraz)wpisujemy kod 231 mamy niebieski klucz -> 8.zlotym kluczem klikamy na zamek ktory jest po odsunieciu zaslon,niebieskim kluczem otwieramy drzwiczki od wanny,bierzemy nrench i klikamy na rure z kranu wychodzi zloty klucz. czesc 3 1.otwieramy szafe na samym dole,mamy niebieski klucz ->,bierzemy soil,konewke,lampe,przesuwamy kartony i mamy zielony klucz -> 2.otwieramy drzwi wedlug koloru kluczy i zamkow,bierzemy witaminy,lancuch,zapamietujemy kolory kółek na gorze -> 3.na rurke dajemy lancuch na to lampe,soil do doniczki,konewke do pompy 4.klikamy na skrzynieomaranczowy,czerwony,zielony,zolty mamy fioletowy klucz 5.wracamy do drzwi,otwieramy i mamy ksiazke i lom.dalej niewiem mam nadzieje ze kazdy bedzie wiedzial o co chodzi jesli nie pisac gra bardzo fajna jak kazda z czesci 5/5
avatar patryk154111
patryk154111 12.01.2011, godz. 14.26 odpowiedz
+1
kopioje zeby bylo na gorze jesli bedzie taki znaczek -> to znaczy w prawo czesc 1 1.przesuwamy środkowa poduszke mamy klucz,ktorym otwieramy szafe po lewej,bierzemy wieszak 2.przesuwamy szafke z lampa i naciskamy czerwony guzik,idziemy w prawo 3.otwieramy lodowke,przesuwamy produkty na dolnej pulce i mamy pilota 4.przeszukujemy szafki mamy kabel,wieszak wkladamy do szafki bez klamki,wode wkladamy do mikrofali i wyciagamy juz goraca -> 5.wode wylewamy na zolte kólko -> 6.kabel dajemy na telewizor,pilot na telewizor mamy kod do sejfu zza obrazem 937 7.kluczem otwieramy szafe przy drzwiach,bierzemy lopatke,wkladamy klamke(żolte kółko) i lopatke na snieg czesc 2 -> 1.otwieramy druga szafke od lewej,mamy nozyczki -> 2.klikamy na rolke,bierzemy srubokret i ksiazke -> 3.nozyczkami przecinamy sznur na szafie(mamy kod do "klockow" kolo kibelka), na gorze szafki przesuwamy i mamy przezroczysty balonik w szafie pod pulka jest ciemniejszy kwadrat wkladamy tam srubokret i mamy klucz,cofamy sie w lewo otwieramy kluczem szafke obok kibelka mamy"wrench" -> 4.klikamy na karnisz(to na gorze od zaslony) -> 5.klikamy na kosz bierzemy srubokret i odkrecamy srubki,mamy zloty klucz -> 6.nad lustrem brakuje przezroczystego balonika dajemy mamy wzor,patrzymy w ksiazce na liczby na figurami i wiemy jaki jest kod 231 -> 7.ukladamy klocki wedlug wzoru z szafy(lewa,prawa,dol w kolejnosci od gory do dolu)i klikamy na przycisk obok(przesuwa sie obraz)wpisujemy kod 231 mamy niebieski klucz -> 8.zlotym kluczem klikamy na zamek ktory jest po odsunieciu zaslon,niebieskim kluczem otwieramy drzwiczki od wanny,bierzemy nrench i klikamy na rure z kranu wychodzi zloty klucz. czesc 3 1.otwieramy szafe na samym dole,mamy niebieski klucz ->,bierzemy soil,konewke,lampe,przesuwamy kartony i mamy zielony klucz -> 2.otwieramy drzwi wedlug koloru kluczy i zamkow,bierzemy witaminy,lancuch,zapamietujemy kolory kółek na gorze -> 3.na rurke dajemy lancuch na to lampe,soil do doniczki,konewke do pompy 4.klikamy na skrzynieomaranczowy,czerwony,zielony,zolty mamy fioletowy klucz 5.wracamy do drzwi,otwieramy i mamy ksiazke i lom.dalej niewiem mam nadzieje ze kazdy bedzie wiedzial o co chodzi jesli nie pisac gra bardzo fajna jak kazda z czesci 5/5
avatar jakjed5
jakjed5 17.12.2010, godz. 21.31 odpowiedz
0
PRZESZŁEM Ale bez poradnika bym sobie nie poradził... Aby znaleźć ten poradnik wystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie . A za grę 5/5 i do ulu .
avatar lipstick
lipstick 15.09.2010, godz. 21.56 odpowiedz
-1
PRZESZŁAM Ale bez poradnika bym sobie nie poradziła... Aby znaleźć ten poradnik wystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie . A za grę 5/5 i do ulu .
avatar kitikiri
kitikiri 15.08.2010, godz. 20.27 odpowiedz
+1
Świetna gierka 5/5. Ostatni różowy kluczyk jest pod podłogą koło drzwi - trzeba użyć łomu na podłodze. W szafce będzie ziarenko, trzeba je zasadzić i dalej dodawać te rzeczy według książki i dostaniemy kluczyk
avatar luna000
luna000 13.08.2010, godz. 16.23 odpowiedz
+1
Extra gierka daje 5/5 i do ulu!
avatar sunset15
sunset15 08.08.2010, godz. 12.19 odpowiedz
+1
świetna gierka
Gracze online (24):
Polecamy: