reklama
Giercownia - Gry Online

School Escape

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 61 681
Rozmiar gry: 1,41 MB
Użytkowników lubiących grę: 2
Ocena: 2,53
Łącznie głosów: 60

Gra dodana przez:

Twoim zadaniem jest wydostać się z opuszczonej szkoły.
Sterowanie za pomocą myszki.
W prawym dolnym rogu ekranu gry jest dostęp do mapy, która daje nam możliwość przemieszczania się pomiędzy lokacjami.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.138.125.*

Komentarze (35)

avatar czekoladqa
czekoladqa 29.06.2010, godz. 06.05 odpowiedz
0
PRZESZŁAM Fajna gra, ale bez poradnika bym sobie nie poradziła... Aby znaleźć ten poradnik wystarczy w googlach wpisać nazwę tej gry + solucja i tam od razu będzie . A za grę 5/5 i do ulu
avatar maley307
maley307 07.03.2010, godz. 13.44 odpowiedz
0
fantastyczna
avatar dorincia15
dorincia15 24.11.2009, godz. 16.54 odpowiedz
0
beznadziejna 1/5
avatar rubyrose
rubyrose 02.11.2009, godz. 18.55 odpowiedz
0
Dziwna...Głupia...Nudna...Wiem, wiem nie umiem przejść i od razu narzekam Nawet nie próbowałam, nie znam tego języka, a grafika nie zachęca. Nie oceniam bo nie grałam
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 22.09.2009, godz. 07.40 odpowiedz
0
Treść tego czerwonego smsa to Mitsukete, mitsukete itd, chyba właśnie to znaczy wianek. Ostatni sms to arigato (dziękuję). Przeszłam ale bez podpowiedzi bym nie dała rady. Gra ma niewłaściwy tytuł. Nazywa się Ghosts in the school. Jak już mi się udało znaleźć właściwy tytuł to znalezienie podpowiedzi było łatwe. A nie wiedziałam tylko, jak zagrać na fortepianie Daje grze 3, bo jak ktoś jest jak ja niemuzykalny, to nie ma szans przejść sam gry.
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 22.09.2009, godz. 07.32 odpowiedz
0
Uh na fortepianie gramy tam, gdzie są plamy krwi. Załóżmy, że pierwsza z lewej plama ma 1, druga plama będzie miała 2, trzecia 3, czwarta 4 i pierwsza plama od prawej 5. I gramy: 14312. Otwiera się obraz w ścianie. Korzystamy z drabiny i złotego klucza. Otwieramy skrzynkę, w której jest wajcha, pociągnięcie jej powoduje otworzenie się okien w sali gimnastycznej. Drabinę zabieramy i idziemy do sali gimnastycznej. Gdzie po lewej widać zielony wianuszek. Drabinę kładziemy pod wianuszkiem, wchodzimy, korzystamy z siatki i mamy wianuszek, który trzeba dać duchowi Wychodzimy tam, gdzie była parasolka. (Otwiera się ostatnim kluczem z sejfu). Game Over.
avatar witeran
witeran 21.09.2009, godz. 16.23 odpowiedz
0
to głupie bo gdyby było po angielsku to zamiast szybko przejśc tą grę muszę się trudzic z japońskim czy tam chińskim. Daje 2/5
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 19.09.2009, godz. 09.06 odpowiedz
0
Ech na razie pasuje, ostatni klucz ze skrzynki z kluczami pasuje do szklanych drzwi obok parasola. Otworzenie ich kończy się tak, jak naciśnięcie czerwonego trójkąta. Jest filmik, ale to nie kończy gry, dalej już nic nie można zrobić. Pewnie trzeba otworzyć, jak już się wszystkie przedmioty wykorzysta.
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 19.09.2009, godz. 08.33 odpowiedz
0
Dobra, zostały mi dwa miejsca, mam jeszcze jakąś poduszkę z lusterkiem i koralikami, czy coś w tym guście. Ostrym patykiem otwieramy szufladę, (w klasie przed ubikacją na drugim piętrze) Podusie dajemy na lustro na schodach na 2 piętrze. Pojawia się duch dziewczynki. Płuco trzeba otworzyć, w środku jest złoty klucz. Brakuje mi tylko jednej rzeczy
avatar vaniavirgo
vaniavirgo 19.09.2009, godz. 08.22 odpowiedz
0
Może wypiszę jakie mam przedmioty: nóż do tapet, nożyczki, patyk, płuco, drabinę, książkę, siatkę na motyle, komórkę, kartkę, klucz(nie wiem do czego, bo nigdzie nie ma zamka, kluczy jest 6 do wyboru i tylko jeden na raz można mieć), ostry patyk (ten uzyskałam tnąc patyk nożykiem) zostały mi 3 miejsca na przedmioty. Póki co, każdy przedmiot można użyć tylko raz.
Gracze online (6):
Polecamy: