Giercownia - Gry Online

Crime Evidence +18

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 59 537
Rozmiar gry: 1,52 MB
Użytkowników lubiących grę: 0
Ocena: 2,79
Łącznie głosów: 49

Gra dodana przez:

Jesteś prywatnym detektywem. Zostałeś wynajęty aby rozwiązać zagadkę morderstwa pewnej kobiety. Wyruszasz więc na miejsce zbrodni tuż przed przyjazdem policji. Rozejrzyj się po mieszkaniu, zbierz dowody, przeszukaj zakamarki być może uda Ci się ustalić co dokładnie zaszło i kto jest temu winny.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.17.167.*

Komentarze (22)

avatar joannas
joannas 06.07.2009, godz. 14.44 odpowiedz
0
Dalsza część do fleurr : magnesem polaczonym ze sznurkiem wyciagamy ze zlewu noz, wczesniej zakrecajac kran. . Nozem otwieramy klapkę od sedesu, wyciagamy z kieszeni w koszulce klucz. kluczem otwieramy szafkę po lewej w pokoju z piłką, bierzemy jeden z kluczy, kluczem tym otwieramy pierwsza szuflade pod telewizorem, mamy kolejny klucz. Kluczem tym otwieramy szafke pod zlewem w kuchni, mamy piramidke. Wpisujemy do niej kod : 19748 - mamy klucz. Otwieramy w nim drzwi w kuchni i koniec.
avatar gox
gox 06.07.2009, godz. 14.41 odpowiedz
0
1. Idziemy do kuchni
2. Zbliżenie na kran
3. Zakręcamy wodę wyciągamy "kapsel"
4. Magnesem wyciągamy z zlewozmywaka nóż . dalej nie wiem
avatar sandrusia1999
sandrusia1999 06.07.2009, godz. 14.24 odpowiedz
0
Ja w to nie gram.Ukończonych 18 lat nie mam.Takei gry zasługują na 0 .
avatar roberto1995
roberto1995 06.07.2009, godz. 13.11 odpowiedz
0
beznadzieja 1
avatar madlen97
madlen97 06.07.2009, godz. 13.11 odpowiedz
0
"CDN" To chyba ciąg dalszy nastąpi.
avatar mati1996mmm
mati1996mmm 06.07.2009, godz. 13.04 odpowiedz
0
gosix m0żesz skończyć wszystkich się czepiasz a sama nie jesteś lepsza. Zawsze szukasz zaczepki
avatar nerka87
nerka87 06.07.2009, godz. 12.29 odpowiedz
0
dzieki własnie tego kodu do piramidki nie miałam
avatar fleurr
fleurr 06.07.2009, godz. 12.16 odpowiedz
0
.Idziemy do sypialni. Klikamy na zwłoki za rogiem wystaje łańcuszek klikamy na niego i wyciągamy serduszko. Kluczem otwieramy pierwszą szufladę pod lampką. Z pamiętnika zapamiętujemy kod: 79011. Zapalamy lampkę i podświetlamy naszyjnik zapamiętujemy _ _ 748. Patrzymy na zegar i sumujemy 3 liczby: 10+7+2=19. Mamy kod 19 748. Idziemy do jadalni i klikamy na drzwi po prawej. Wpisujemy kod 79011. Z szafki na wprost wyciągamy magnes. Z wiszącej szafki wyciągamy pęk włóczki. Łączymy ją z magnesem.
avatar nerka87
nerka87 06.07.2009, godz. 11.56 odpowiedz
0
jestem na etapie ze mam serduszko z sznureczkiem i nóż i nie wiem co dalej
avatar fleurr
fleurr 06.07.2009, godz. 11.40 odpowiedz
0
nawet, nawet)
Uwaga! na dole są odp!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Za prawą doniczką jest scyzoryk. Bierzemy go i otwieramy nim drzwi.
.Klikamy na róg kanapy po lewej stronie i bierzemy zegarek
.Klikamy na półkę z książkami. Naciskamy na szarą książkę(2 od prawej na górze).
.Na 5str. są dwa prostokąty: czerwony i niebieski -chodzi o to, aby czerwoną książkę przestawić koło niebieskiej.
.Z dolnej półki bierzemy czerwoną książkę i przestawiamy ją koło niebieskiej.
.Bierzemy małe pudełeczko.
.Podchodzimy do szafki z tv. klikamy z prawej strony szafki i bierzemy serduszko.
.Naciskamy czerwone pudełko i przeciągamy na nie serduszko. Mamy klucz.
.....CDN......
Gracze online (4):
Polecamy: