reklama
Giercownia - Gry Online

Bubble Elements Earth

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 113 680
Rozmiar gry: 3,30 MB
Użytkowników lubiących grę: 37
Ocena: 3,48
Łącznie głosów: 112

Gra dodana przez:

Zestrzel wszytkie kulki! Strzelaj tak, by dopasować minimum 3 jednakowego koloru.
Sterowanie za pomoca myszki.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
54.156.67.*

Komentarze (28)

avatar szymorning11
szymorning11 25.11.2012, godz. 09.07 odpowiedz
0
5/5 p.s. da się wyłączyć muzykę z settings
avatar exave
exave 21.06.2009, godz. 08.38 odpowiedz
0
fajna ale za denerwującą muzyke dam 4/5
avatar kamyk98
kamyk98 02.04.2009, godz. 10.44 odpowiedz
0
no nawet nawet daję 4
avatar agazbyj
agazbyj 18.02.2009, godz. 15.46 odpowiedz
0
you win 29 870 ,bardzo fajna gra 5/5
avatar padziaaa
padziaaa 20.12.2008, godz. 19.13 odpowiedz
0
1.11.111.1111.11111.
avatar sylwia8857
sylwia8857 22.11.2008, godz. 12.53 odpowiedz
0
daje oczywiscie 5 i do ulu
avatar anabanana
anabanana 04.06.2008, godz. 17.37 odpowiedz
0
heh^^ thx maciek, tz warhammer500 ^^ eee... nooo... dodam... ale giercownia nie chce przyjac jak sugeruje... tak wiec, prosze: DODAJCIE MOJE GRY ^^heh^^ ^^pliska^^
avatar warhammer500
warhammer500 03.06.2008, godz. 20.17 odpowiedz
0
Anabanana dodaj wiecej gierek jak takie fajne beda wszystkie to będzie w co grac
avatar warhammer500
warhammer500 30.05.2008, godz. 20.58 odpowiedz
0
Super Gierka wciągająca polecam 5/5
avatar jezyczek69
jezyczek69 23.05.2008, godz. 11.43 odpowiedz
0
Super gra daje 5
Gracze online (31):
Polecamy: