reklama
Giercownia - Gry Online

Oriel

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 125 920
Rozmiar gry: 726,33 kB
Użytkowników lubiących grę: 53
Ocena: 3,91
Łącznie głosów: 182

Gra dodana przez:

Chłopiec o imieniu Oriel został pochłonięty przez grę komputerową. Naszym zadaniem jest pomóc w wydostaniu się z wirtualnej rzeczywistości. Spraw, by ominął przeszkody cały i zdrowy. W tym celu np. musimy nakarmić niedźwiedzia rybą z rzeki, a bobrowi nakazać "ściąć" drzewo do budowy mostu itd.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
216.73.216.*

Komentarze (71)

avatar limo
limo 13.10.2007, godz. 08.14 odpowiedz
0
ostatnią runde przesz łem sam ale szczere podzenkowania śle złotarybka
avatar pppikna13
pppikna13 01.10.2007, godz. 18.53 odpowiedz
0
to jest super i łatwe daje 5
avatar beby
beby 13.09.2007, godz. 15.53 odpowiedz
0
takie sobie 4
avatar delfin
delfin 08.09.2007, godz. 12.15 odpowiedz
0
taka sobie
avatar zenio121
zenio121 08.09.2007, godz. 07.41 odpowiedz
0
fajna gra daje 5
avatar nati14maja
nati14maja 07.09.2007, godz. 19.20 odpowiedz
0
to juz bylo
avatar zlotarybka
zlotarybka 06.09.2007, godz. 20.56 odpowiedz
0
Poziom 4 Nacisnąć na znak, potem na rurę z której kapie woda, gdy Oriel będzie przy końcu drogi nacisnąć na wieżę na dole. gdy Oriel będzie na środkowym drzewie to nacisnąć na to drzewo, później nacisnąć w odpowiednim momencie dźwig. Potem nacisnąć na wtyczkę wziąć kule co się kręci i wsadzić ją do tego zielonego Koniec
avatar zlotarybka
zlotarybka 06.09.2007, godz. 20.48 odpowiedz
0
Poziom 3 nacisnąć na okno z ciastem , na kolorowy dach na dole i na wieże. Nacisnąć na chłopaka z gazetą i wziąć tę gazetę i dać ją grubemu facetowi, nacisnąć na cegłę nad tymi szklanymi drzwiami i na zielony śmietnik.
avatar zlotarybka
zlotarybka 06.09.2007, godz. 20.25 odpowiedz
0
Poziom 2 nacisnąć na wieloryba gry przypłynie Oriel naciąć na linę z statku, wziąć skrzynkę ze statku i przenieść tam gdzie stoi reszta skrzynek, nacisnąć na księdza, potem na drzwi i na znak z szynką . Potem przenieść drabinę i oprzeć ją o komin na górze i nacisnąć na linkę z deskami.
avatar zlotarybka
zlotarybka 06.09.2007, godz. 20.17 odpowiedz
0
Poziom 1: Wziąć rybę i dać niedźwiedziowi ,namiot przenieść nad tego Indianina który wywołuje pioruny ,nacisnąć na bobra, wziąć skunksa i dać na Indianina który stoi na górze, nacisnąć na drzewo obok skunksa aż spadną Lissie na niego, gdy Oriel będzie przy przy przepaści niedaleko skunksa nacisnąć na Indianina przy ognisku to wtedy on wytworzy chmurkę przez która Oriel będzie mógł przejść. Gdy Oriel będzie schodził z góry wziąć łódkę i i postawić ją przy molo
Gracze online (2):
Polecamy: