reklama
Giercownia - Gry Online

Pollekes Blue Room

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 52 752
Rozmiar gry: 359,61 kB
Użytkowników lubiących grę: 6
Ocena: 2,93
Łącznie głosów: 65

Gra dodana przez:

Znajdź wyjście z niebieskiego mieszkania, które skrywa w sobie pewną tajemnicę. Posługuj się zebranymi rzeczami.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.117.8.*

Komentarze (37)

avatar czesio130
czesio130 28.08.2008, godz. 10.45 odpowiedz
0
głupie daje 2
avatar kamila321
kamila321 28.08.2008, godz. 10.43 odpowiedz
0
brakuje mi jednego puzla dajcie cala instrukcje
avatar kainka90
kainka90 28.08.2008, godz. 10.41 odpowiedz
0
10) Kluczem otwieramy szafę i zbieramy młotek,obcęgi,monetę i płytę CD. 11) W miejscu gdzie leżała moneta klikamy młotkeim na znaczek na ściance szafy.Mamy puzel.Zapamiętujemy kolor cyferki. 12) Wyjmujemy płytę z opakowania i w miejcu gdzie opakowanie jest zadrapane klikamy obcęgami.Mamy puzel. 13) Płytę wsadzamy do wieży i mamy kod do komputera (001049). 14) Włączamy komputer,wpisujemy kod i układamy puzlle.Wiemy skąd wziąć piąty puzel. 15) Przesuwamy krzesło koło komputera i mamy szósty puzel.Zapamiętujemy kolor cyferki. 16) układamy puzle na miejscu przy drzwiach. 17) Wracamy do tablicy z dwoma kartkami zapisanymi liczbami. Porównujemy liczby i wyszukujemy różniące się zgodnie z kolorami cyferek,które mieliśmy zapamiętać,więc najpierw pomarańczowe,później niebieskie,następnie czerwone i zielone.utworzą one kod do drzwi.Bierzemy pod uwagę liczby z dolnej kartki czyli 5862. KONIEC!
avatar 123456n
123456n 28.08.2008, godz. 10.40 odpowiedz
0
No to zaczynamy:1.lewe siedzsko kanapy - szara nakrętka, prawe - punkt 2.Szarą nakrętnkę nakładamy na kurek i odkręcamy wodę. idziemy w prawo. 3.bierzemy szklany pojemnik , który jest obok szafy. 4.klikamy na szfę, mamy punkt i puzzel ZAPAMIĘTAC KOLOR CYFERKI. 4.wracamy w lewo i nalewamy do naczynia wody. Idziemy 2x w prawo. 5.klikamy na tablicę i bierzemy pineskę. Kartki z cyframi się różnią stąd pamięć do koloru danej cyfry, tu mamy w lewym dolnym rogu niebieską dwójkę. 6. Przesówamy krzesło, pod biurkiem jest puzzel i cyfra.7. bierzemy kabel i podłączamy go do radia. W prawo. 7.pineską klikamy w balon mamy puzzel i punkt. 8. bierzemy ze sciany siteczko i wkładamy je do akwrium, dotąd do puki nie wyciągniemy rybek. 9. Bierzemy punkt i klucz. Idziemy 2x w prawo 10.kluczem otwieramy szafę, bierzemy płytę punkt, młotek i kombinerki z czerwonej skrzynki.
avatar kainka90
kainka90 28.08.2008, godz. 10.35 odpowiedz
0
Podaję rozwiązanie: 1) Klikacie na lewą stronę kanapy - dostajecie kurek od zlewu. 2) Na prawej stronie kanapy jest moneta. 3) Klikamy na wierzch szafy i zabieramy monetę i puzel.Zapamiętujemy kolor cyferki. 4) Zabieramy szklankę. 5) Kabel od lampy podłączamy do wieży.6) Z tablicy bierzemy szpilkę.W lewym dolnym rogu jest cyferka.Zapamiętujemy kolor.7) Szpilką przebijamy balon i bierzemy monetę i puzel. 8) Siatką wyławiamy rybki z akwarium do szklanki napełnionej wodą z kranu. 9) Zabieramy z akwarium klucz i monetę.
avatar angell26
angell26 28.08.2008, godz. 09.54 odpowiedz
0
Pheh... To coś co było na kanapie to kurek od zlewu.Przykręcamy kurek odkręcamy wode przystawiamy szkalnke i nalewamy do niej wody.Idziomy do akwarium z ,,rybkami" I łowimy wszystkie siatką do szklanki(automatycznie)Zabieramy z dna monete i kluczyk do szafyOtwieramy szafe i zabieramy wszystko co sie da czyli-monete młotek i płyte a przy monecie w rogu jest cyfra 4(co one oznaczają jeszcze nie wiem XD)Reszta jest tak banalnie prosta że powinniscie się domyśleć
avatar angell26
angell26 28.08.2008, godz. 09.44 odpowiedz
0
Powiem tyle ile wiem-reszta kombinujcie sami bo mnie sie nie chce xD-klikacie na lewą strone kanapy tam gdzie sie siada-coś dostanies() Następnie idziemy w prawo i zabieramy szklankę oraz klikamy na wierzch szafy-jest pieniądz,puzel i cyfra 1 -Znowu idziemy w prawo i przesuwamy krzesło-przy niodze biurka jest jeszcze jeden puzel i cufra 3 Zabieramy kabel od lampy i jak kto chce możemy włączyć komputer Klikamy na tablice nad radiem i zabieramy niebieską pineske.W prawym dolnym rogu jest cyfra 2.Idziemy znowu w prawo i zabieramy siatke na ryby(dokłądnie na piranie xD)Bierzemy pinezke i przekłuwamy balon-jest puzel i jeszcze jedna moneta Co dalej niewiem bo mi sie grać nie chce al moze jeszcze pomyśle...xD
avatar echiko
echiko 28.08.2008, godz. 09.36 odpowiedz
0
oj blad, nie pod, tylko obok biurka xD. Sorry
avatar echiko
echiko 28.08.2008, godz. 09.31 odpowiedz
0
haslo do kompa otrzymasz jak wlozysz plyte do wiezy pod biurkiem , a obcegami traktujesz opakowanie po plycie w tym takim zarysowanym miejscu.
avatar tamarek
tamarek 28.08.2008, godz. 09.27 odpowiedz
0
Hmm..Jakie jest hasło do komputera? I co zrobić obcęgami?
Gracze online (4):
Polecamy: