reklama
Giercownia - Gry Online

Escape Chestnut Room

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 106 889
Rozmiar gry: 845,31 kB
Użytkowników lubiących grę: 17
Ocena: 3,07
Łącznie głosów: 107

Gra dodana przez:

Kolejna gra z serii escape. Zbieraj różne przedmioty i spróbuj uciec z tego pomieszczenia.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
18.223.196.*

Komentarze (89)

avatar martyna1993
martyna1993 22.04.2008, godz. 11.28 odpowiedz
0
gdzie wy macie ten sejf?
avatar zulcia
zulcia 22.04.2008, godz. 11.13 odpowiedz
0
no udało się
avatar dkf
dkf 21.04.2008, godz. 23.55 odpowiedz
0
No nareszcie się udało Ciężko było ale nareszcie koniec .
avatar dkf
dkf 21.04.2008, godz. 23.37 odpowiedz
0
No i brakuje mi jednego ząbka. Przeczytałam już drugi raz całą instrukcje i nic. Już nawet sejf udało mi się otworzyć.
avatar komar11
komar11 21.04.2008, godz. 20.47 odpowiedz
0
no taaak ma być "HERE I COME !" - i wtedy otworzą się.. dobrej nocy
avatar ezka
ezka 21.04.2008, godz. 20.34 odpowiedz
0
jeszcze dwa zabki sa w firurce łasiczki, po wykuciu here i come, drzwi sie otwieraja, moze nie od razu ale po chwili
avatar komar11
komar11 21.04.2008, godz. 19.31 odpowiedz
0
INSTR. (niepełna) Przez całą grę zbieramy zęby do piły - początek, jeden na drzwiach, 1.idziemy w prawo, jeden w kwiatku i dolnej szufladzie -omijamy pokuj ze stołem, 2.rozchylamy parawan, 3.bierzemy szczotkę i papier toaletowy.- w prawo, 4. na obrazie, czapli zawiązujemy papierem nogi / w prawo, na obrazku klikamy na pępek hipcia i myjemy mu szczotką zęby, on nam daje jeden ząbek, drugi jest pod kolbą strzelby a przy nodze myśliwego jest marchewka, widać tylko jej natkę, 5. w prawo / na obrazku dajemy zającowi marchewkę a on nam daje magnez, 6. bierzemy strzelbę, 7.w lewo / klikamy strzelbą na gwóźdź, obrazek spada, mamy układankę, trzeba ja przejść wypełniając wszystkie pola jedna linia tak żeby ta linia nigdzie się nie przecięła / jeżeli się nie uda, trzeba przestawić rogi jelenia i plansza znów będzie pusta (przy każdym włączeniu gry plansza jest inna) - po ułożeniu otworzy się sejf i trzeba wziąć narzędzia: motek, klucz, wajchę czy co, i piłę,
avatar komar11
komar11 21.04.2008, godz. 19.26 odpowiedz
0
8. piłę powiększamy i wkładamy do niej wszystkie znalezione ząbki, 9.w prawo /bierzemy oba drewna i kartkę z drzwi wejściowych, 10. kominek /dużym drewnem klikamy na koniuszek lewego rogu mamuta, potem tym mniejszym drewnem to samo, na drewnie w kominku kładziemy kartkę, 11. Strzelamy strzelbą w drewno i zapala się ogień /odwieszamy strzelbę,
12. Teraz zbieramy wszystkie ząbki do piły: na stole, pod stołem, w rezerwuarze, przy umywalce, przy ubikacji i wkładamy je do piły, 13. W prawo /klikamy na oko miśka, podnosi głowę i młotkiem wybijamy mu zęby, zbieramy je i wkładamy do piły - część zębów wylądowała obok parawanu w łazience, 14. na obrazku z czaplą rzucamy wajchą w żabę, 3-4 razy a wędka podpłynie do brzegu, zabieramy ją, powiększamy i do haczyka podłączamy magnez, 15. Wracamy do ubikacji i wędką wyławiamy ząbek do piły, 16. na obrazku w łazience rzucamy kluczem w dziuplę, zabieramy, jabłko i jeden ząbek jest w buzi płaczącego królika,
avatar umbrella97
umbrella97 21.04.2008, godz. 19.20 odpowiedz
0
e tam... nie lubię tych gier. Są trudne... Daję 3
avatar komar11
komar11 21.04.2008, godz. 19.16 odpowiedz
0
17. idziemy do pokoju ze stołem i kładziemy jabłko przed dziurą myszy, mysz je zabiera i pojawiają się dwa ząbki. Wszystkie ząbki wkładamy do piły /ze stołu zabieramy kartkę, 18. w lewo do szafki /zestawiamy kwiatek z szafki, wajchą klikamy na dół i ją przewracamy, z górnej szuflady wyjmujemy zeszyt, 19. teraz dopasowujemy numery śladów do kartki ze stołu ; śladów poszukajcie w necie (przy każdym włączeniu gry ślady są inne). Numery z kartki ułożą szyfr do sejfu, 20. bierzemy z trąby mamuta klucz i ząbek, 21. Wpisujemy szyfr i klikamy kluczem na dziurkę. Sejf się otwiera /wyjmujemy ząbek, kajdanki i pieniądze, 21. dwa ostatnie ząbki: 1 w prawym dolnym rogu szafki w łazience; 2 z lewej strony obramowania kominka na dole [miedzy ścianą a kominkiem], 22. Piłą wycinamy na drzwiach napis –HERE I COME- i co dalej? - na ubikacji napisane jest -fire exit- i jakoś chyba trzeba zgasić ogień
Gracze online (4):
Polecamy: