reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: danielosek66

Login: danielosek66
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 03.07.2008r.
Ost. logowanie: 01.07.2019, 07:32
Punkty: 816
Wiek 28
Status offline
Opis

środa, 04.02.2009r.

danielosek66 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Gra polegająca na trafieniu kaflem w jedną z trzech bramek.
Sterowanie za pomocą myszki.
danielosek66 zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Piesek czeka aż przyłączysz się do gry i go wykąpiesz. Skorzystaj z różnych pachnących płynów i szamponów. Po zakończonej kąpieli zajmij się też suszeniem, farbowaniem i strojeniem zwierzaczka.
danielosek66 zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Zestrzel atakujących Cię wojowników ninja.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - rzut shurikenem
danielosek66 skomentował
Treść komentarza: super 5 i do ulu a tak na serio to 1

wtorek, 03.02.2009r.

danielosek66 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Gra w Ponga bohaterami organizacji Akatsuki z bajki Naruto.

poniedziałek, 02.02.2009r.

danielosek66 skomentował
Miniaturka gry: Sasuke Sasuke
(135)
Treść komentarza: aam ja tak samo o nim myślę. Sasuke to moja ulubiona posatć z Naruto, ale rzeczywiści wygląda tu jakby brał sterydy. "I jeszcze coś...Jeżeli uraziłam kogoś tą opinią to...nic mnie to nie ocbchodzi" konan97 ta wypowiedź świadczy jak cię rodzice wychowali.

czwartek, 29.01.2009r.

danielosek66 skomentował
Treść komentarza: Trudne mnie się nie udało tego przejść

niedziela, 18.01.2009r.

danielosek66 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Weź udział w turnieju Magicznej Piłki Czterech Narodów! Wykorzystaj zdolności magiczne wybranego przez siebie gracza i traf piłką do bramki przeciwnika.
Zasady gry:
1. Musisz trafić piłką do bramki przeciwnika
2. Piłkę możesz łapać tylko w trakcie serwowania
3. Gracz który pierwszy zdobędzie 5 punktów wygrywa
4. Jeśli wygrasz dwie lub trzy rundy, wygrasz mecz.

Sterowanie podane w grze.

Świątynia Powietrza i Pomoc dla Aanga:
Aangowi nic nie przeszkadza wiatr, reszcie tak. Jak Aang stanie na tornadzie dostaje energię (Aang też ma taki atak, lecz on mu obiera energię). Jeśli w nie wpadnie piłka ona poleci nie wiadomo gdzie. Aanga defensywa to odpychanie piłki.

Pole lodu i Pomoc dla Katary:
Wszyscy poza Katarą się ślizgają, gdy będą zbyt blisko wody. Defensywa to zamrażanie, a atak to kołki przy bramce.

Pole Ognia i Pomoc dla Zuko:
Nikt poza Zuko nie może wejść na węgiel. Niech Zuko wchodzi na płomienie. Atak, ściana ognia. Obrona, też ściana ognia.

Boisko Ziemi i Pomoc dla Toph:
Ruchome piaski są nie ruchome tylko dla Magów Ziemi. Atak, Kamienie. Obrona, Magia Ziemi, czyli z byle z kąd do bramki.

wtorek, 13.01.2009r.

danielosek66 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Pomóż Tomowi wymyślić idealną pułapkę na myszy.
danielosek66 zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Gra której celem jest znalezienie 5 szczegółów różniących dwa obrazki. Nie jest to jednak tak proste jakby się mogło wydawać, limit czasowy wynosi 40 sekund. Możemy sobie pomagać odkrywając 3 różnice podpowiedzią.
Polecamy: