reklama
Giercownia - Gry Online

Pursim Core

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 50 032
Rozmiar gry: 5,33 MB
Użytkowników lubiących grę: 4
Ocena: 3,22
Łącznie głosów: 65

Gra dodana przez:

Kolejna gra z serii Core. Przed nami standardowe zadanie rozglądamy się i szukamy wszystkich przedmiotów, które mogą się okazać użyteczne w naszej ucieczce z zamkniętego pomieszczenia.
Aż 3 różne możliwości ucieczki!

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.141.105.*

Komentarze (39)

avatar lololo
lololo 26.12.2007, godz. 12.36 odpowiedz
0
6) do 1 okienka wkładamy zdjęcie, do 2 okienka wkładamy ziemię. Otrzymujemy śrubokręt. Teraz podchodzimy do blaszki w ścianie i okręcamy śruby. Mamy zagadkę do rozwiązania, nie powinniśmy mieć z nią problemów. Kiedy ją rozwiążemy jedno z okienek się zamknie. Wracamy do kół zębatych i bierzemy naładowaną baterię. I powrotem wracamy do TRANSMATa
7) Baterie wkładamy do dziury (1 okienko) klikamy na guzik i otrzymujemy kule. Zabieramy kule, baterie. Zmieniamy kolor kryształu, idziemy do koła zębatego i ładujemy baterie. Robimy tak żeby otrzymać wszystkie kule (Czerwona, pomarańczowa, żółta, zielona, niebieska, fioletowa)
8) Idziemy tam gdzie jest kłódka (ale idziemy do drzwi) i dalej nie wiem co robić ]:->
avatar lololo
lololo 26.12.2007, godz. 12.30 odpowiedz
0
3 SPOSÓB – Bateria(?):
1) Idziemy w miejsce gdzie są koła zębate. Kładziemy baterie tam gdzie pada światło, bierzemy małe koło zębate. Idziemy do doniczki.
2) Bierzemy ziemię i idziemy do TRANSMATa
3) Do pierwszego okienka wkładamy koło zębate, do 2 okienka ziemię. Klikamy na guzik. Otrzymujemy koło zębate i wracamy się w miejsce gdzie są koła zębate.
4) Do otworów wkładamy 2 koła zębate i klikamy na guzik. Otrzymujemy zdjęcie ze śrubokrętem. Idziemy do miejsca z doniczką.
5) Bierzemy ziemię i wracamy do TRANSMATa
avatar lololo
lololo 26.12.2007, godz. 12.24 odpowiedz
0
3) Klikamy na przyciski tak, by otrzymać roślinkę i muchę. Idziemy do doniczki.
4) Bierzemy ziemię, wkładamy ją do doniczki, następnie roślinkę. Pudełeczko napełniamy wodą i podlewamy roślinkę, napełnij jeszcze raz pudełeczko z wodą (będzie potem potrzebna). Idziemy do klejnota.
5) Klikamy na niego i wracamy do doniczki.
6) Bierzemy muchę na roślinę, czekamy chwilę i bierzemy owoc z roślinki. I wracamy do a’la jednorożca.
7) Dajemy owoc jednorożcowi, w zamian dostajemy kupe jednorożca. Idziemy do sprzętu laboratoryjnego.
8) No naczynia z wodą dodajemy kupe, kładziemy na stoliku. Czekamy kiedy pojemnik zmieni kolor i idziemy do miejsca gdzie jest zamknięty kanał na kłódkę.
9) Na kłódkę nalewamy kwas klikamy na kanał.
KONIEC
avatar moniek1988
moniek1988 26.12.2007, godz. 12.21 odpowiedz
0
jak sie daje na swój profil takie obrazki jakie wy macie
avatar lololo
lololo 26.12.2007, godz. 12.16 odpowiedz
0
2 SPOSÓB – Kartka:
1) Otwieramy przejście. Ze stolika ze sprzętem laboratoryjnym bierzemy pudełeczko. Podchodzimy do ściany do zabawy genetyką (czerwony, niebieski, żółty)
2) Patrzymy na kartkę, a tam piszę: A 30%, T 30%, G 40%. Na panelu mamy inną kolejność (A,G,T) kolejność ma raczej znaczenie. Procenty oznaczają ile mamy kliknąć na dany przycisk (30% 3 razy, 40% 4 razy, 70% 7 razy). Kiedy już to zrobimy, klikamy na guzik. Wychodzi nam a’la jednorożec. Podchodzimy teraz do SPECIES DATABASE (Czytnik kodów).
2) W zielonym prostokącie wpisujemy kod z kartki GH745-3EK. Pojawia się nam kolejny kod genetyczny, jest to ten sam, co mieliśmy na kartce. Klikamy na strzałeczkę, a tam jest podany kolejny kod dostępu FP521-9EK otrzymujemy kod genetyczny (A 10%, T 30%, G 60%) Jeśli nie macie kodu, spróbujcie jeszcze raz. Pojawia się nam kolejny kod dostępu PS971-3EK wpisujemy go. Dostajemy ostatni kod genetyczny (A 20%, T 70%, G10%). Cofamy się do ‘Ściany genetycznej’.
avatar lololo
lololo 26.12.2007, godz. 11.47 odpowiedz
0
1 SPOSÓB - Aparat:
1) Otwieramy przejście i idziemy do klejota. Klikamy tyle razy, by otrzymać kolor fioletowy. Idziemy do stolika ze sprzętem laboratoryjnym.
2) Robimy zdjęcie klucza (przeciągamy aparat, w miejsce gdzie znajduje się zarys klucza) Idziemy w miejsce gdzie jest doniczka.
3) Z dużego wora bierzemy ziemię i idziemy do TRANSMATa.
4) do 1 otworu wkładamy zdjęcie klucza, do 2 otworu wkładamy ziemię. Klikamy na przycisk. W 2 otworze otrzymujemy klucz, bierzemy go i idziemy do miejsca gdzie jest zamknięty kanał na kłódkę.
5) Przeciągamy klucz na kłódkę i wchodzimy do kanałów.
KONIEC
avatar kevin11
kevin11 22.12.2007, godz. 21.35 odpowiedz
0
Fajna gra. Bez podpowiedzi bym przepadl 5
avatar mar3k
mar3k 17.12.2007, godz. 14.52 odpowiedz
0
Super gierka.....ogólnie to jestem fanem gry typu Escape....oczywiście 5...PZDR
avatar redbull3
redbull3 17.12.2007, godz. 09.45 odpowiedz
0
o w tej grze chodzi 2
avatar hala
hala 16.12.2007, godz. 20.10 odpowiedz
0
Na początku miałeś kartkę? mucha na kwiatek podlej i masz owoc- dajesz jednorożcowi itd
Gracze online (1):
Polecamy: