reklama
Giercownia - Gry Online

Concert 3

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 59 040
Rozmiar gry: 5,35 MB
Użytkowników lubiących grę: 9
Ocena: 3,39
Łącznie głosów: 83

Gra dodana przez:

Gra typu escape. Jesteś w domu pełnym kotów, które tylko z pozoru wydają się miłe. Jak tylko będziesz próbować się wydostać się z pokoju okaże się, że przeszkodą są właśnie miłe kotki.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.147.43.*

Komentarze (36)

avatar natalciax14
natalciax14 23.10.2007, godz. 17.16 odpowiedz
0
fajne. przeszłam (ale nie sama ) daje 5
avatar czarnasss
czarnasss 23.10.2007, godz. 16.28 odpowiedz
0
fajne czasochłonne, daje 5
avatar lae
lae 23.10.2007, godz. 15.25 odpowiedz
0
Fajne Daje 5 na zachete
avatar alkaaaa
alkaaaa 23.10.2007, godz. 14.12 odpowiedz
0
Faaajne przeszłam dzięki faccowme za instry giercownicy powinni dostawac punktyDam 5
avatar cudlles
cudlles 23.10.2007, godz. 14.08 odpowiedz
0
przeszłam w 2 sekundy NIE KŁAMIE! trzeba kliknąć na prawy przycisk myszki i na play no i ... koniec pozdro dla foccowme
avatar foccowme
foccowme 23.10.2007, godz. 13.54 odpowiedz
0
zapalamy �wiatło,zabieramy złamany ogon.wracamy do bransoletki i przy pomocy ogona możemy jš wyjšć.ale jest ona potrzebna TYLKO do otrzymania kodu do kompa który już podałam wcze�niej.tak na prawde to możemy już i�ć do drzwi kliknšc na nie i pojawia się sala kocertowa.KONIEC
avatar foccowme
foccowme 23.10.2007, godz. 13.44 odpowiedz
0
.układamy je teraz wszystkie w pudełeczku w kolejno�ci od góry :księżyc,słońce, gwiazda,drzewo,kropla,chmura,k wiatek,kot.wyjmujemy golden ticket en bršzowy klucz który wam został służy do otworzenia górnej szuflady w kuchni ,gdy się jš otworzy to trzeba ułożyć puzzle i otrzymamy kod do skynki z regału który podałam duzo wcze�niej.gdy mamy ułożone znalezione fragmenty układanki to podlewamy wodš z konewki kwaitka przy drzwiach.gasimy �wiatło.gdy klikniemy 2 razy w lewo to przy łóżku zobaczymy różowe kółko.tam jest bransoletka,ale nie możemy jej zabrać jeszcze..wracamy 2 razy w prawo,zapalamy �wiatło i wracamy do łóżka i faktycznie znajdujemy w tym miejscu bransoletkę.wracamy wiec do włšcznika i przy zgaszonym �wietle klikamy na nos drewnianego kota któremy łamie się ogon.
avatar foccowme
foccowme 23.10.2007, godz. 13.38 odpowiedz
0
Powiekszamy widok na pilota, naciskamy na jego górnš czę�ć kilka razy i wkładamy baterie i zamykamy.teraz naciskamy na patyczka do uszu z naszego przybornika i klikamy na �pišcego kota 1 raz,następnie na róg szafki nad szufladami kuchennymi,następnie na blat miedzy zlewem a lodówkš,potem na prawy górny róg lodowki i na karteczke na lodówce.kot wówczas zrzuca z lodowki karteczke z kotkiem.wychodzimy z kuchni.pod drzwiami obok kwiatka mamy kolejny fragment układanki.ostatni fragment układanki jest pod biurkim tym z lustem,obok pufy.układankę można ułożyc.pufę przybiurku rozcinamy nożykiem i tam mamy kwadracik z kropelkš.skrzyneczkę na regale otwieramy szyfrem 5961824.mamy kwadracik z drzewkiem.pilotem klikamy na niebieskš karteczkę która wisi na �cianie (na takiej tabliczce korkowej w kształcie kota).klikamy 2 razy.kot zrzuca nam ta kartkę.na jej odwrocie sš 4 kółka.srebrnym kluczem otwieramy szufladę w biurku.mamy kwadracik z księżycem
avatar foccowme
foccowme 23.10.2007, godz. 13.27 odpowiedz
0
możemy wtedy otworzyc dolnš szufladę w której jest nożyk.gdy kot znowy �pi to otwieramy �rodkowš szufladę i tam jest �rubokręt.odkręcamy nim kratkę w kuchni.po kolei każdš �rubkę,klikamy na kratke i możemy zabrać kwadracik z kwiatkiem.z szfki pod zlewem zabieramy konewkę. Odkręcamy wodę i wlewamy do konewki. Pod kranem myjemy te puszkę po żarciu dla kota. Pusta butekę zgniatamy (klikamy na nakrętkę,potem na nalepkę i potem na pustš butelkę ) zgniecionš butelkę wrzycamy do żółtej szuflady w kuchni i wycišgamy z niej baterie do pilota,a puszkę umytš wrzucamy do szuflady fioletowej z której możemy zabrać srebrny kluczyk.
avatar foccowme
foccowme 23.10.2007, godz. 13.13 odpowiedz
0
.pod łóżkiem mamy następnu fragment układanki.pod stolikiem z laptopem jest pilot.klikamy na kotka potem na zasłonke.on na niš wskakuje i spod kołdry można wyjšć złoty kluczyk, którym otwieramy pamiętnik.klikamy na kolejne jego strony i mamy kolejny fragment układanki.klikamy na �rodek karnisza (patyk na którym sš zawieszone zasłonki) i mamy patyczek do uszu.kod do laptopa to 5F25CDL24.klikamy na drzwi od łazienki przed którymi siedzi kocur.klikamy na nie pomarańczowš myszkš i kot jš łapie Można zabrać bršzowy klucz.wchodzimy do łazienki.w kapciu jest kwadracik z gwiazdkš.pod spodem doniczki kwadracik z chmurkš a w papierze toaletowym fragment układanki.wychodzimy z łazienki i idziemy do kuchni.w lodówce jest żarcie dla kota a w zamrażalce woda.żarcie dajemy do niebieskiej miski a wode do żółtej.klikamy 2 razy na �pišcego kota i on zaczyna je�ć.
Gracze online (1):
Polecamy: