reklama
Giercownia - Gry Online

Submachine

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 216 726
Rozmiar gry: 1,51 MB
Użytkowników lubiących grę: 92
Ocena: 4,03
Łącznie głosów: 335

Gra dodana przez:

Wydostań się z budynku, w którym jest pełno pomieszczeń.Pełno zagadek do rozwiązania.Trzeba wytężyć umysł.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
54.163.61.*

Komentarze (157)

avatar mard48
mard48 13.08.2014, godz. 22.32 odpowiedz
+3
Super, japońskie gry w porównaniu z Submachine - dzieli je przepaść. 5/5
avatar simon333
simon333 11.11.2013, godz. 20.50 odpowiedz
+3
5/5 i do ulu
avatar yune
yune 04.01.2013, godz. 17.00 odpowiedz
+1
super=) Nawet prosta, ale bardzo ciekawa=)
avatar pralinka
pralinka 01.07.2012, godz. 15.51 odpowiedz
+1
Super gra, bardzo prosta. Lubię Submachine, dlatego i tej części dam 5.
avatar matrixxx456
matrixxx456 28.03.2012, godz. 10.52 odpowiedz
+1
Przeszedłem całą całkiem łatwa i przyjemna 5/5 i do ulu
avatar barbara26
barbara26 21.12.2011, godz. 15.02 odpowiedz
+1
Gra świetna, łatwa i przyjemna
Daje5/5
avatar vivamarcus
vivamarcus 27.03.2011, godz. 12.11 odpowiedz
+2
co za gra... nastrój... 5 i do ulu
avatar claudia98
claudia98 15.03.2011, godz. 16.40 odpowiedz
+1
Super gra . 5/5
avatar claudia98
claudia98 15.03.2011, godz. 16.31 odpowiedz
+3
INSTRUKCJA
1. Idziemy drabiną na górę, bierzemy zawór i wracam na dół. Teraz idziemy w lewo, a nastepnie na dół. Zapamiętujemy układ pokręteł.

2. Teraz podążamy w górę i w lewo. Podnosimy łyżeczkę i umieszczamy zawór na rurze (tam, gdzie jest takie kółko). Ustawiamy pokrętła tak, jak było to pokazane na urządzeniu z bezpiecznikami. Kręcimy zaworem i słyszymy charakterystyczny trzask (pęknięcie rury).

3. Udajemy się do miejsca, skąd wzięliśmy zawór. Podnosimy białą, maleńką kuleczkę. Schodzimy na dół, w lewo i jeszcze dwukrotnie na dół. Podnosimy kartkę i wsadzamy brakującą kuleczkę do zegara (jest z prawej strony na podłodze). Otrzymujemy trójkąt B.

4. Następnie schodzimy jeszcze niżej i skręcamy w prawo. Podnosimy monetę. Tu czeka nas również łamigłówka z dzwonami - musimy odpowiednio uderzyć w dzwony tak, aby wszystkie bloczki podniosły się do góry. Jak ją rozwiążemy (a wystarczy się trochę nimi pobawić ) otrzymujemy trójkąt D.

5. Idziemy na prawo, trzy razy na górę i do końca w prawo. Znajdujemy się przy maszynie, do której musimy wpisać odpowiedni kod. Skąd go wziąć? Kod mamy na monecie, wystarczy się jej przyjrzeć (klikając na nią w inwentarzu). Wpisujemy kod "4913". Otworzyła się nam skrzynia, z której wyjmujemy trójkąt C oraz bezpiecznik.

6. Idziemy dwa razy w prawo, a potem na dół i wkładamy do tablicy elektrycznej brakujący bezpiecznik. Schodzimy dwa razy na dół i włączamy maszynę. Na dwóch "bzyczących" żarówkach kładziemy łyżeczkę, by doprowadzić do zwarcia. Ze skrytki na dole zabieramy trójkąt A.

7. Wchodzimy trzy razy na górę i umieszczamy trójkąty w szarym okręgu. Wchodzimy do windy i klikamy górny przycisk. Po zatrzymaniu się windy klikamy dolny przycisk i klikamy na krajobraz.
avatar moniczek120
moniczek120 15.02.2011, godz. 21.47 odpowiedz
+3
a wiecie ze mateusz kutnik nie zyje a ja myślałam ze on zyje i da mi potpis
ps dam wam plusy kiedy to przecytacie 7 razy
Gracze online (29):
Polecamy: