reklama
Giercownia - Gry Online

Paris Scary Game

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 70 522
Rozmiar gry: 3,32 MB
Użytkowników lubiących grę: 16
Ocena: 3,25
Łącznie głosów: 76

Gra dodana przez:

Morderczy Pigsaw porwał Tinkerbella (ukochanego pieska Paris), by wciągnąć ją w swoją diabelską grę. Twoim zadaniem jest pomóc jej go odzyskać.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.14.132.*

Komentarze (54)

avatar pandek
pandek 14.11.2009, godz. 23.07 odpowiedz
0
10/10 za fabółe
avatar mikune
mikune 13.11.2009, godz. 16.28 odpowiedz
0
tnie mi się ona XD
avatar asslan
asslan 13.11.2009, godz. 10.43 odpowiedz
0
e tam średnia gra dam 2/5
avatar greatkhali
greatkhali 12.11.2009, godz. 09.37 odpowiedz
0
Fajna gierka 5/5 trochę się pomęczyłem ale korzystałem z rad szymtazbyla i narutauzumaki1
avatar moniss
moniss 11.11.2009, godz. 17.41 odpowiedz
0
taka sobie daje 3
avatar narutouzumaki1
narutouzumaki1 11.11.2009, godz. 13.02 odpowiedz
0
Idziemy do pokoju, odbieramy telefon i po kolei zaznaczamy: Micky Myers, Jason, Trought the Door. Bierzemy nożyczki, dajemy je na szkielet i ten kabel wkładamy do kontaktu. Na końcu kabla dajemy tą krew w słoiczku. Przechodzimy do pokoju i oglądamy koniec. Gratulacje! Ukończyłeś grę!
Gierka świetna, dialogi zabawne (jeśli rozumiesz Angielski, ja mam 12 lat i uczyłem się z gier języka i szkoły, to umiem przetłumaczyć ) i inne rzeczy.
avatar narutouzumaki1
narutouzumaki1 11.11.2009, godz. 12.42 odpowiedz
0
Widzę,że niektórzy już pomogli to ja dam dalej instrukcję. Gierka fajna, 5 i do ulu
W tym poziomie z "ringu" gdy już włożymy kasetę i odbierzemy telefon to uciekamy do lokacji ze studnią. Szybko podkładamy deskorolkę pod drzwi i idziemy pod ścianę. Żelazne drzwi się otwierają. Wchodzi przez nie i naciskamy na lusterko, a błyskawica odbija się do żabiej wiedźmy.Bierzemy miotłę i dajemy ją na żabę.Bierzemy z pułki pustą butelkę i bierzemy trochę tego wywaru. Dajemy pieprz w spreju na sowę i podnosimy butelkę którą przewróciła. Podnosimy butelkę za szafą. Pijemy wywar w czarnej butelce. Przechodzimy do pokoju z tym gościem (nie wiem kto to jest,ale na pewno nie Joker z Batmana ) i rozmawiamy z nim,dajemy trzecią opcję. Bierzemy szkielet. Napełniamy szklankę krwią w pojemniku.
avatar blackwolf812
blackwolf812 11.11.2009, godz. 09.46 odpowiedz
0
podnosimy kasete obok studni,wracamy do pokoju z wideo,wkładamy kasete,odbieramy telefon po rozmowie z telewizora wyskakuje coś co zamienia w kamień trzeba jego wzrok odbić lusterkiem ale nie wiem jak
avatar blackwolf812
blackwolf812 11.11.2009, godz. 09.22 odpowiedz
0
Z prawej strony studni leży kaseta
avatar galoqwe
galoqwe 11.11.2009, godz. 08.34 odpowiedz
0
A W TYM pokoju z wideo co trzeba zrobić
Gracze online (2):
Polecamy: