reklama
Giercownia - Gry Online

S Kape 2

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 34 643
Rozmiar gry: 5,11 MB
Użytkowników lubiących grę: 0
Ocena: 2,18
Łącznie głosów: 28

Gra dodana przez:

Wydostań się ze szpitala za pomocą różnych zdobytych przedmiotów.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
13.58.252.*

Komentarze (16)

avatar justymil
justymil 03.10.2009, godz. 22.07 odpowiedz
0
TYM RAZEM KOD PRZY RAKIECIE MIAŁAM TAKI 838093 , jeśli przy monitorze pierwszym od lewej wciśniemy przycisk to w ciemnym pokoju pojawi się kod K7AI3SP1P41C, KLUCZ DO BRAMY LEŻY na podlodze koniec
avatar justymil
justymil 03.10.2009, godz. 21.37 odpowiedz
0
kod na klapie od rakiety mialam 444080 czy jakoś tak w każdym razie inny niż tazz00, a hasło administratora to bitches885, w pokoju ciemnym nie wyświetlił mi się kod i stracilam cierpliwość
avatar tazz00
tazz00 02.10.2009, godz. 10.50 odpowiedz
0
wciskamy w monitorze haslo admina BITCH885 pozniej wpisujemy ten kod z ciemnego pokoju otrzymujemy kod do zasilania wchodzimy do pomieszczenia na prosto wpisujemy kod podchodzimy do dzwi i wlaczamy zasialnie wychodzimy z niego z kompa zabieramy zasilanie i wchodzimy do pokoju gdzie bylo ciemno podlaczamy kabel do kompa i otwieramy dzwi wychodzimy na pole i niech mi ktory powie ktory klucz pasuje do bramy
avatar tazz00
tazz00 02.10.2009, godz. 10.13 odpowiedz
0
dziemy dalej dajemy na mape w pokoju zabieramy diament otwieramy wentylacje po praej nim podsuwamy beczke przechodzimy do pokoju z rakieta odrazu po prawej przy went. zabieramy z czerwonej ramki klucz po prawej przy scianie przelanczamy wajche i wychodzimy z pokoju wracamy idziemy do pokoju po levej gdzie trup w wodzie lezy naciskamy przycisk i ponownie wracamy do pokoju z rakieta otwieramy przy rakiecie klapke i mamy kod na klapce 621003 wchodzimy do pokoju z komputerami zabieramy z 2 kompa czesc dajemy do 1 i od doktorka karte bierzemy wlacza sie komp kodu jeszcze nie wymyslilem ale zapalamy obok monitora swiatlo i wchodzimy do pokoju gdzie ciemno jest mamy jakis kod
avatar tazz00
tazz00 02.10.2009, godz. 09.11 odpowiedz
0
to jedziemy po kolei bo narazie nie chce mi sie kombinowac w nastpnym pomieszczeniu z szafkami otwieramy 1 po lewej wchodzimy na zolta kartke i odwiera nam sie 3 szafka tylko pierw na 2 wciskamy tam gdzie portki sa i wtedy dopiero po prawej wciskamy bierzemy maske wracamy do 1 szafki naciskamy na telefon (wczesniej na zoltej kartce pisalo ze kod to drzewo ten laski na zdjeciu w ogrodzie) wpisujemy PINE-czyli sosna dostajemy kod do szyfru w szafce po prawej 23-13-7-20 nastepnie wchodzimy dalej bierzemy klucz z lampy ktora jest spalona bierzemy mlot i rozwalamy sciane pozniej na 3 worek przy koncu jest szyfr do sejfu 3-10-2-15 pierw zabieramy w lewym gornym roku rurke i sciagamy z lampy klucz wchodzimy po drabinie sciagamy ten dyplom doktorka ze sciany i wpisujemy kod otrzymuje kod do pudelka przy dzwiach czyli 7007 zabieramy klucz wychodzimy i
avatar tazz00
tazz00 02.10.2009, godz. 08.16 odpowiedz
0
ten kod co jest pokazany na kartce to trzeba pokolei wystukac na ten tablicy po level czyli 1A 2O 2P
avatar justymil
justymil 02.10.2009, godz. 07.32 odpowiedz
0
kolejne kody skąd wziąć nie wiem, może ktoś pociągnie dalej
avatar justymil
justymil 02.10.2009, godz. 07.19 odpowiedz
0
wypuszczamy wodę ze zlewu z szafki bierzemy butelkę na kartki pojawia sie kod który zaznaczamy na tablicy po lewej
avatar justymil
justymil 02.10.2009, godz. 07.08 odpowiedz
0
poprawka:zdejmujemy kratę z sufitu, klikamy na siwą rurę. w drugim pokoju przy futrynie zapalamy światło. kod do walizki to 808 i 080
avatar justymil
justymil 02.10.2009, godz. 07.00 odpowiedz
0
z biblioteczki bierzemy kartę i przechodzimy do kolejnego pomieszczenia w którym zdejmujemy kratę z sufitu na rurach zakręcamy zawór i kilkamy na rurę w pierwszym pomieszczeniu i mamy kod do walizki
Polecamy: