reklama
Giercownia - Gry Online

Poco2 Escape2.0

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 45 309
Rozmiar gry: 709,08 kB
Użytkowników lubiących grę: 5
Ocena: 3,21
Łącznie głosów: 41

Gra dodana przez:

Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.
Poco to escape w pełnej okazałości, którego celem jest odnalezienie możliwości wydostania się z pomieszczenia. W tym celu szukaj wskazówek, znajdź przedmioty oraz myśl logicznie, aby powierzone Tobie zadanie doprowadzić do końca. Gra nie ma zbyt wielu opcji, graficznie nie stoi na najwyższym poziomie, ale do tego nałogowi gracze z pewnością się już przyzwyczaili.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
13.58.39.*

Komentarze (19)

avatar yokai2607
yokai2607 15.10.2010, godz. 12.32 odpowiedz
+1
Przeszłam bez podpowiedzi, średni poziom trudności, ale da się przejść analogicznie. Daję 4/5
avatar kamcio32
kamcio32 19.01.2010, godz. 16.14 odpowiedz
0
Dzięki za instrukcję...przeszedłem z podpowiedziami i daję 4
avatar lololo
lololo 05.12.2009, godz. 21.46 odpowiedz
-1
Następnie zabierz wszystkie obrazki i ułóż w ten sposób: Lis - 17 czyli trzeci rząd od góry, środkowa szuflada. Kot 29 czyli ostatni rząd, druga szuflada od lewej strony. Miś 5 czyli pierwszy rząd, druga szuflada od prawej strony. W szufladzie pierwszej rzędu trzeciego otrzymujemy klucz. Otwórz czerwonym kluczem szafkę, a następnie 8 daj lalce. Weź oko i następnej lalce daj 6. Weź klamkę. (1 scena) Klamkę przyłóż do szafki. Weź ucho. Jest tam plansza. Na domku jest narysowany rysunek jak to ułożyć. Za prawidłowe ułożenie otrzymujesz "5" (3 scena) 3 lalce daj "5". Otrzymasz monetę. (1 scena) weź monetę i odwróć pokrętło. Za prawidłowe ułożenie otrzymasz numerek "3" (4 scena)daj czwartej lalce "3" otrzymasz nos. (4 scena) Otwórz domek kluczem. Koło misia leży jego ucho. Złóż części misia. W zamian otrzymujesz klucz do okna (3 scena) otwierasz okno i koniec.
avatar lololo
lololo 05.12.2009, godz. 21.28 odpowiedz
-1
Jeszcze przed uzyskaniem obrazka, na popcornie powinien być klucz. (1 scena) Odkręć klapkę w telewizorze śrubokrętem. Zapamiętaj obrazki. (3 scena) Szufladki. Na kalendarzu jest układ (czerwony kółka - 8, 12, 25 niebieskie kółka - 5, 17, 29) zwróć uwagę, że liczba jednego tygodnia odpowiada rządowi szufladek. Ułóż następujący sposób: Lis 8 czyli drugi rząd od góry, druga szuflada od lewej strony. kot 12 czyli drugi rząd od góry, druga szuflada od prawej strony. Miś - (tutaj chyba zaszła u nich pomyłka z porami roku) 25, czyli czyli czwarty rząd od góry, trzecia szuflada od prawej strony. W szufladzie czwartej pierwszego rzędu otrzymamy nr 8.
avatar lololo
lololo 05.12.2009, godz. 21.14 odpowiedz
-1
(1 scena - TV) W prawej górnej szufladzie będzie noga misia, w lewej górnej szufladzie będzie (1) łuska kukurydzy. W prawej dolnej szufladzie będzie numerek "6". (2 scena - łóżko) Pod lewą poduszką (2) łuska kukurydzy. Pod prawą poduszką ręka misia. Pod koszem śrubokręt. W koszu (3) łuska kukurydzy. Za łóżkiem odkręcamy i znajduje się tam obrazek z lisem i (4) łuska kukurydzy. (3 scena - okno) Na razie nic. (4 scena - domek) Za domkiem jest kij. (1 scena) za telewizorek kijem uzyskamy (5) łuskę kukurydzy, a pod komodą obrazek z misiem. (4 scena) Klikamy na obrazek i w brakujące miejsca wkładamy łuski kukurydzy. Na podłodze powinien leżeć obrazek z kotem.
avatar ite
ite 26.11.2009, godz. 16.27 odpowiedz
0
1 kawałek kukurydzy jest w szufladzie na której stoi TV, 2 w koszu a trzeci pod poduszką, a czwarty za TV które trzeba wziąść "stick", a 5 niewiem
avatar ite
ite 26.11.2009, godz. 16.21 odpowiedz
0
wiem gdzie są 3 kawałki kukurydzy, ale gdzie pozostałe!?
avatar desiderantur
desiderantur 31.08.2009, godz. 16.50 odpowiedz
-1
dostajecie kolejny znaczek z numerkiem i idzicie do lalek i robicie to samo co wczesniej i po chwili dostajecie nosek. idziecie do domku i zoltym kluczem otwieracie. w srodku jest mis i ukladacie z uzbieranych czesci misia, z wdziecznosci daje wam niebieski klucz do okna i jestescie wolni
avatar desiderantur
desiderantur 31.08.2009, godz. 16.44 odpowiedz
-1
jak kukurydza sie zrobi to na dół spada obrazek 3 zwierzaczka. twarze zwierzat wkladacie pokolei jak jest w telewizorze pokazane. najpierw "wiosenna" seria i szukacie po szufladkach zoltego klucza, a potem "zimowa"seria i szukac znowu po szufladkach tym razem znaczka z numerem 8. ten znaczek wkladacie nad matrioszke i pokazuje sie mniejsza laleczka i chyba oczko, i potem znaczek 6 i znowu wyskakuje laleczka z klamka do szufladki. idziecie do szufladki i w srodku ukladacie tez znaczki co byly narysowane na boku domku, dostajecie numerek, wracacie do lalek i wkladacie numerek, dostajecie monete i idziecie z powrtoem do szuflady i moneta przekrecacie znaczek i ukladacie drugi schemat.
avatar karinn
karinn 30.08.2009, godz. 15.27 odpowiedz
0
:}5/5 dam za tą gre
Polecamy: