reklama
Giercownia - Gry Online

The Scarlet Room 2

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 37 444
Rozmiar gry: 1,55 MB
Użytkowników lubiących grę: 0
Ocena: 2,33
Łącznie głosów: 47

Gra dodana przez:

Wydostań się z pokoju za pomocą znalezionych przedmiotów.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
54.90.167.*

Komentarze (22)

avatar muzaturpistow
muzaturpistow 11.03.2010, godz. 18.18 odpowiedz
0
Dodam tylko, że ta gra to jeden wielki cholerny schiz i gdybym jej w mękach i cierpieniach nie skończyła, to dręczyłaby mnie zapewne przez dłuższy czas. Ode mnie 5/5. Własnie za ten schiz.
Dla tych którzy chcą sami to-to przejść: na dole jest spoiler, nie czytać.
avatar muzaturpistow
muzaturpistow 11.03.2010, godz. 18.13 odpowiedz
0
8) no i ten, jak wsadzicie klucz do gałki to gałka odpadnie... ale w międzyczasie pod drzwiami pojawi się kartka, trza ją wsadzic z owrotem i znów i znów, aż nie zwrócą wam zakrwawionych laleczek. A potem trza tylko wsadzić klucz do dziury w jednej z nich i KUNIEC GRY! Na anglojęzycznych forach ludzie nie byli usatysfakcjonowani zakończeniem, tak że nie powiem, jak się skończy
avatar muzaturpistow
muzaturpistow 11.03.2010, godz. 18.06 odpowiedz
0
6) teraz szukamy za butlami z tlenem maski tlenowej, przyłączamy ją do jednej z butli, kluczem walimy w maskę żeby odpadła od rurki i rurkę przyłączamy do tego żółtej wypustki na dole panelu, potem odkręcamy butlę i ciągniemy dźwignię w dół. Na ścianie pojawią się wzorki prowadzące do obrazka, teraz trza klikać w obrazek aż spadnie i pod spodem jest sześcian z kolejnym kodem
7) zaznaczamy wszystkie możliwe symbole i wycofujemy się do widoku ogolnego, potem kierujemy czerwoną soczewkę na ten sześcian i voila! pojawia się klucz
avatar muzaturpistow
muzaturpistow 11.03.2010, godz. 18.01 odpowiedz
+1
5) teraz bierzemy klucz i walimy nim w lampę bliżej panelu, aż nie odpadnie. Potem szukamy jej na podłodze i kierujemy na nią czerwoną soczewkę, a te numerki, jakie na niej są zaznaczamy kolorowymi przyciskami, powinna się ruszyć kolejna czerwona wskazówka
avatar muzaturpistow
muzaturpistow 11.03.2010, godz. 17.55 odpowiedz
+1
4) wtedy pojawi się klucz. Dalej: na obrazku zostało już tylko 6 liczb pierwszych, szukamy ich miejsca w kolejności tak jak wcześniej i teraz szukamy tej białej siatki na panelu pod kolorowymi przyciskami, kiedy się naciśnie na kwadracik robi się zielony. Licząc od góry od lewej, zaznaczamy kwadraciki odpowiadające numerom "w kolejności" w pozostałych liczb na obrazku, aż nie pokaże się komunikat, że poruszyła się czerwona strzałka.
avatar muzaturpistow
muzaturpistow 11.03.2010, godz. 17.50 odpowiedz
+1
3) dajemy soczewkę nad jakąkolwiek z "chmur" i kiedy piłka schowa się za nią, puszczamy. Wszystko się wtedy powiększy i pojawi się duże ciemne pole z dwiema migoczącymi kropkami. Kliknięcie w jedną sprawia, że pojawia się kolejna (i tak do 9), a w drugą że pojawia się kolejne 10 (max: 50). Każda z tych chmurek odpowiada chmurce na obrazku, i ustawiamy tak, żeby ilość tych punkcików odpowiadała miejscu w szeregu liczby pierwszej, ktora była w odpowiedniej chmurce na obrazku
avatar muzaturpistow
muzaturpistow 11.03.2010, godz. 17.44 odpowiedz
+1
2) klikamy w zegar, potem w jeden z przycisków aż zrobi się czerwony, i wtedy będzie nam robił za soczewkę. Tą soczewkę kierujemy na obraz z drzewem i patrzymy, jakie są liczby w chmurkach - to są liczby pierwsze i trzeba zobaczyć, którymi w kolejności liczbami pierwszymi są (np. 2 jest pierwszą w kolejności, 3 drugą, 5 trzecią itd.) Potem kierujemy te soczewkę na okno za którym jest ta piłka
avatar muzaturpistow
muzaturpistow 11.03.2010, godz. 17.35 odpowiedz
+1
Od początku.
1) klikamy na obraz na ścianie z drzewem i numery w korzeniach pierwiastkujemy. Potem przyporządkowujemy cyfry, które nam wyszły, do kolorów przycisków na panelu z drugiej strony. Dalej przechodzimy do tego galaretowatego czegoś, co kolega nazwał meduzą ;} wyobrażamy sobie, że te macki to korzenie tego drzewa z obrazka i ustawiamy kolory tak, żeby pasowały do spierwiastkowanych numerów. Wtedy zrobi się jasno.
avatar serafinka
serafinka 09.04.2009, godz. 14.53 odpowiedz
0
Na mojego szylka! Toż to gra dla... nie dla ludzi! Masakra!
avatar serafinka
serafinka 09.04.2009, godz. 11.52 odpowiedz
0
Doszłam do momentu, gdzie jak się spojrzy spod lupy na te białe klawisze tuż pod tymi kolorowymi z liczbami, to widać tam takie coś: 2=1 3=2 i ani rusz dalej...
Gracze online (3):
Polecamy: