reklama
Giercownia - Gry Online

The Right Mix

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 3 478 584
Rozmiar gry: 693,56 kB
Użytkowników lubiących grę: 4 986
Ocena: 4,63
Łącznie głosów: 8078

Gra dodana przez:

Wcielamy sie w rolę barmana i przygotowujemy drinki :)

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.219.31.*

Komentarze (8 596)

avatar adasio32
adasio32 09.10.2020, godz. 11.54 odpowiedz
0
stara giera
avatar perfekt
perfekt 08.05.2020, godz. 18.50 odpowiedz
+2
Fajnie było w to zagrać jeszcze raz.
avatar lambert20
lambert20 16.02.2020, godz. 20.03 odpowiedz
+1
o kurde, przypomniały mi się stare czasy
avatar lakert
lakert 16.11.2019, godz. 22.46 odpowiedz
+3
ta gra jest starsza niż internet
avatar wlocaognia
wlocaognia 02.01.2019, godz. 23.20 odpowiedz
+2
5/5 do ulu
avatar wlocaognia
wlocaognia 02.01.2019, godz. 23.19 odpowiedz
+3
gra fajna ale po co? co się z nami stanie po śmierci ? ludzie zastanawiają się co się z nimi stanie po zgonie? jest wiele teorii np. reinkarnacja w inną osobę albo i zwierze , niebo piekło . a może nic ? zobaczymy jedynie ,,czarną dziurę,, ciemność i ciemność. tak jak oto ten barman z tej gry poszedł do napiciu się zwykłego drinka do nieba . czy Jezus go potrzebował? a może trafił do piekła? to wiedzą tylko stwórcy gry . dziękuje ...
avatar mangoski
mangoski 27.12.2018, godz. 13.20 odpowiedz
0
hehe śmieszkowa gra
avatar Gawor
Gawor 29.08.2018, godz. 11.59 odpowiedz
0
stare dobre czasy hehe
avatar avenged
avenged 25.08.2018, godz. 13.05 odpowiedz
-2
avatar cukierek111
cukierek111 05.02.2018, godz. 09.23 odpowiedz
0
i padł
Gracze online (3):
Polecamy: