reklama
Giercownia - Gry Online

Mistyc Hunter

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 41 945
Rozmiar gry: 5,11 MB
Użytkowników lubiących grę: 22
Ocena: 3,07
Łącznie głosów: 72

Gra dodana przez:

Znajdujesz się w tajemnicznym zamku. Czy zdołasz odkryć wszystkie jego skarby?
Sterowanie za pomocą myszki.

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
3.147.89.*

Komentarze (92)

avatar ola2323
ola2323 22.07.2008, godz. 19.07 odpowiedz
0
PRZESZŁAM
Dziękuję wszystkim za dobre rady i życzę powodzenia tym którzy się jeszcze męczą
avatar ola2323
ola2323 22.07.2008, godz. 16.19 odpowiedz
0
Dzieki jordan66 za tę podłogę
Teraz chyba sobie poradzę
avatar jordan66
jordan66 21.07.2008, godz. 17.57 odpowiedz
0
c.d.
Znaleźć na obrazach trzy róźnice po których dostajemy: kolejny klucz, lustro, drzewo do kominka.
Lustro wieszamy w pokoju z książkami.
Drzewo kładziemy do kominka. W tej samej komnacie otwieramy kluczem cabinet a tam: butelka i lustro.
Lustro wieszamy w pokoju w figuramy.
W pokoju gdzie są schody w dół otwieramy cabinet kluczem i bierzemy kolejne lustro. Które wieszamy na kolumnie w przejściu. Potem wrzucamy dwie butelki do żródła i mamy ogień co podpala kominek. Bierzemy świeczkę odpalamy od niego ją i zapalamy świeczniki na końcu, Otwierają się drzwi i bierzemy wazę i koniec
avatar jordan66
jordan66 21.07.2008, godz. 17.47 odpowiedz
0
ola - Etap II.
W stoliku w pokoju książkowym znajdujemy klucz.
Potem do pokoju na lewo w górę potem z tego pokoju w lewo, pod sofą znajdujemy ornament. Przekręcamy obraz i otwierają się schody i jest pokój ze świecznikami w którym narazie nic nie ma.
Idziemy do pierwszego pokoju ze źródłem i wsadzamy tam znaleziony ornament do hole. Pojawiają się schody w dół....
Tam odsuwamy sofę i jest hole.. w cabinecie jest świeczka, w wazie klucz.
Następnie idziemy do pokoju za pokojem z figuramy tam na lewej górze otwieramy złotym kluczykiem kratę.
Za kratą klikamy na podłogę aż pojawi się dalsza część podłogi. Cabinet otwieramy kluczem i bierzemy książkę a z prawej ormanent.
Książkę wsadzamy do pierwszej półki w brakujące miejsce. Ornament na dolny pokój.
W pokoju z figurami w otwartym cabinecie butelka, przekręcamy też rękę prawej dolnej figury i otwiera się po lewej schowek z kluczykiem. Tym kluczem otwieramy pokój z obrazami.
avatar ola2323
ola2323 21.07.2008, godz. 08.52 odpowiedz
0
Ja nie mam tej mikstury z szafki w pokoju z miksturami i nie wiem skąd wziąźć klucz.
Wlałam dwa eliksyry do studni ale nie mam żadnego światełka ):
Wszyscy przechodzą a ja nie
avatar jordan66
jordan66 20.07.2008, godz. 23.27 odpowiedz
0
brutusie, sprawdzam w swoim dzienniku podróży:
1 butelka: W pierwszym pokoju w lewym cabinecie !
2: W pokoju z figurami w cabinecie
3: W komnacie z kominkiem otwieramy kluczem cabinet !
avatar brutusek15
brutusek15 20.07.2008, godz. 20.10 odpowiedz
0
avatar brutusek15
brutusek15 20.07.2008, godz. 19.56 odpowiedz
0
hurrrrra przeszłam
avatar brutusek15
brutusek15 20.07.2008, godz. 19.49 odpowiedz
0
daja 5 za gre )))))))))
avatar brutusek15
brutusek15 20.07.2008, godz. 19.20 odpowiedz
0
gdzie jest trzecia butelka w 2 etapie
Gracze online (4):
Polecamy: