reklama
Giercownia - Gry Online

Bamba Snack Quest 2

Skomentuj Dodaj do ulubionych Zgłoś problem z grą
Oceń:  
Reklama

Opis gry i sterowanie

Szczegóły:

Zagrań: 489 043
Rozmiar gry: 142,35 kB
Użytkowników lubiących grę: 217
Ocena: 3,81
Łącznie głosów: 359

Gra dodana przez:

HICIOR! Nareszczie nadeszły kolejne przygody uroczego malca. Słodka gierka typu point'n'click. Znów nasz kochany Bobasek został okradziony z chrupkek, pomóż mu je odzyskać rozwiązując trudne zagadki.
Uwaga, gra ze względu na swoją złożoność długo ładuje się.

Wczęsniejsza część gry znajdują się tutaj: Bamba Snack Quest

Dodaj komentarz

avatar Gość Gość
54.166.207.*

Komentarze (231)

avatar CatLOVEpl
CatLOVEpl 27.02.2015, godz. 15.37 odpowiedz
-4
KTO MNIE ZASUBSKRYBUJE MÓJ KANAŁ : The SoniaTV
avatar CatLOVEpl
CatLOVEpl 27.02.2015, godz. 15.28 odpowiedz
-3
SUPER
avatar julia24
julia24 19.04.2013, godz. 20.29 odpowiedz
-2
a po jakie go rzyba robicie tak dużo opisów?
avatar rochelle
rochelle 14.01.2013, godz. 10.36 odpowiedz
-2
5/5 i do ulu.Przeszłam całą bez pomocy. :3
avatar wiktoryna306
wiktoryna306 08.02.2012, godz. 13.21 odpowiedz
-2
super gra 5/5 i do ulu

PS: Tu podaje wam link na którym są podpowiedzi do gry
http://solution.blog.onet.pl/Solucja-nr-272-Bamba-Snack-Que,2,ID395985928,n
avatar baek
baek 26.12.2011, godz. 23.49 odpowiedz
0
superowa gra 5/5
avatar kimkolwiek47
kimkolwiek47 04.12.2011, godz. 14.07 odpowiedz
-1
miley40 skoro nie podajesz wszystkich poziomów to nie podawaj wogóle
avatar miley40
miley40 23.10.2011, godz. 09.42 odpowiedz
0
Poziom1: 1.Otwieramy pudełko z zapałkami i wyjmujemy jedną z nich. 2. Zapalamy zapałkę o draskę na pudełku i podpalamy nią świeczkę. 3. Klikamy na muchę sprawiając, że ucieka. 4.Odkręcamy zakrętkę z butelki i nalewamy w nią żółty,czerwony i zielony płyn (kolejność nie ma znaczenia). 5. Mieszanką podlewamy roślinę i po niej wspinamy się do dziury. Poziom 2: 1.Klikamy na tost, tworzą nam się schodki. 2.Idziemy w lewo i z garnka wyciągamy makaron. 3.Z makaronem idziemy na górę i zawieszamy go na wolny haczyk. 4.Popychamy grzankę, na spada do tostera. 5.Odrywamy kawałek korkowej tablicy 6.Schodzimy na dół, idziemy w lewo i smarujemy korek musztardą. 6. Korek kładziemy na maśle. 7.Za tostami na dole jest widelec, należy go połączyć z makaronem. 8. Klikamy na supełek z makaronu i spuszczamy widelec. 9.Bierzemy korek z masła, który przypomina serek i dajemy go szczurkowi. 10. Włączamy toster i grzanka wystrzeliwuje nas na gąbkę a potem na okno. lvl z telefonami : klikamy na żabkę i szybko klikamy na czarny przycisk na laptopie. Płytka obraca się. Zapalamy lampkę. Potem wyrywamy kartkę spod lampki. Następnie wystukujemy numer z kartki (33072081)na komórkę. Na telefonie domowym pokazuje się numer (81255346). Klikamy na boczną ściankę komórki (tam jest taki przycisk) - ustawiła się na wibracje. Potem z domowego dzwonimy na numer 81255346 i pająk się przestraszył. Szybko klikamy na CD i potem na muchę. KONIEC za grę 5/5 i do ulubionych
avatar temari998
temari998 09.08.2011, godz. 11.56 odpowiedz
0
Poziom1: 1.Otwieramy pudełko z zapałkami i wyjmujemy jedną z nich. 2. Zapalamy zapałkę o draskę na pudełku i podpalamy nią świeczkę. 3. Klikamy na muchę sprawiając, że ucieka. 4.Odkręcamy zakrętkę z butelki i nalewamy w nią żółty,czerwony i zielony płyn (kolejność nie ma znaczenia). 5. Mieszanką podlewamy roślinę i po niej wspinamy się do dziury. Poziom 2: 1.Klikamy na tost, tworzą nam się schodki. 2.Idziemy w lewo i z garnka wyciągamy makaron. 3.Z makaronem idziemy na górę i zawieszamy go na wolny haczyk. 4.Popychamy grzankę, na spada do tostera. 5.Odrywamy kawałek korkowej tablicy 6.Schodzimy na dół, idziemy w lewo i smarujemy korek musztardą. 6. Korek kładziemy na maśle. 7.Za tostami na dole jest widelec, należy go połączyć z makaronem. 8. Klikamy na supełek z makaronu i spuszczamy widelec. 9.Bierzemy korek z masła, który przypomina serek i dajemy go szczurkowi. 10. Włączamy toster i grzanka wystrzeliwuje nas na gąbkę a potem na okno. lvl z telefonami : klikamy na żabkę i szybko klikamy na czarny przycisk na laptopie. Płytka obraca się. Zapalamy lampkę. Potem wyrywamy kartkę spod lampki. Następnie wystukujemy numer z kartki (33072081)na komórkę. Na telefonie domowym pokazuje się numer (81255346). Klikamy na boczną ściankę komórki (tam jest taki przycisk) - ustawiła się na wibracje. Potem z domowego dzwonimy na numer 81255346 i pająk się przestraszył. Szybko klikamy na CD i potem na muchę. KONIEC za grę 5/5 i do ulubionych
avatar temari998
temari998 09.08.2011, godz. 11.43 odpowiedz
0
extra gra super
Gracze online (21):
Polecamy: